سانتیاگو برنابئو میزبان آخرین اپیزود از ال‌کلاسیکوهای فصل ۲۴-۲۰۲۳؛

کهکشانی‌ها در اندیشه تصاحب سی و ششمین جام/ آبی‌اناری‌های زخمی در بیشه رقیب سنتی

خیز بارسلونا برای شکستن طلسم ۱۰۰

تهران (پانا) - کهکشانی‌ها در آخرین اپیزود از ال‌کلاسیکوهای فصل 24-2023 در سانتیاگو برنابئو، از آبی اناری‌های شهر بارسلونا میزبانی می‌کنند.

کد مطلب: ۱۴۶۹۲۲۳
لینک کوتاه کپی شد
کهکشانی‌ها در اندیشه تصاحب سی و ششمین جام/ آبی‌اناری‌های زخمی در بیشه رقیب سنتی

حسن رضائیان - این دیدار از هفته سی‌ودوم لالیگای اسپانیا برگزار خواهد شد. رئال مادرید، با اختلاف 8 امتیازی، جایگاه خود در صدر جدول را در حاشیه‌ای امن قرار داده است. سی و ششمین جام قهرمانی لالیگا بعد از پیروزی مقابل بارسلونا، در چنگال یاران آنجلوتی قرار خواهد گرفت. 

اگر آبی اناری‌های بارسلونا، با پیروزی مقابل کهکشانی‌ها سانتیاگو برنابئو را ترک کنند، زنگ خطر برای رئالی‌ها به صدا در می‌آید. سرنوشت قهرمان لالیگا هم به ماه پایانی کشیده خواهد شد.

4wzawkfk

رئال مادرید، با بمب انرژی شکست منچسترسیتی در این دیدار حساس و سرنوشت‌ساز، مقابل بارسلونا صف آرایی خواهد کرد. (تیبو کورتوا و داوید آلابا) بازیکنان رئال مادرید و (الخاندرو بالده و گاوی)، دو ستاره جوان بارسا نیز در این دیدار بزرگ و با قدرمت طولانی در فوتبال جهان، غایبان این بازی هستند.

Capture

رئال مادرید در هر دو ال‌کلاسیکوی فصل 24-2023 به پیروزی رسیده است و دنبال ثبت رکورد 100 درصد پیروزی در ال‌کلاسیکوهاست. آبی اناری‌ها هم برای جبران ناکامی در لیگ قهرمانان اروپا، دنبال شکست رئال هستند و در قلمرو رقیب سنتی به فتح جام می‌اندیشد.

رئال-و-بارسلونا

دیدار رئال مادرید - بارسلونا از هفته سی‌ودوم لالیگا - فصل 24-2023، امروز یکشنبه 21 آوریل 2024 ، 2 اردیبهشت ۱۴۰3ساعت: 22:30 به وقت تهران در ورزشگاه: سانتیاگو برنابئو (مادرید) با قضاوت سزار سوتو گرادو برگزار می‌شود.

ترکیب احتمالی رئال مادرید؛

لونین، وازکز، رودیگر، شوامنی، مندی | والورده، کاماوینگا، کروس، رودریگو | وینیسیوس و بلینگام

ترکیب احتمالی بارسلونا؛

تراشتگن، آرائوخو، کونده، کوبارسی، کانسلو | کریستنسن، دی یونگ، گوندوعان | یامال، لواندوفسکی و رافینیا

w544dqan

رئال مادرید و بارسلونا، تا کنون 256 بار در چارچوب رقابت‌های مختلف به مصاف هم رفته‌اند که سهم رئال مادرید 105 پیروزی بوده و بارسلونا نیز در 100 بازی به برتری رسیده‌است (51 تساوی).

رئال مادرید در تاریخ ال‌کلاسیکوها 433 گل وارد دروازه بارسلونا کرده و از طرفی، 417 بار دروازه خود را بازشده دیده‌است.

کارلو آنچلوتی و ژاوی هرناندز ،تا کنون در 9 ال‌کلاسیکو در رقابت‌های گوناگون به مصاف هم رفته‌اند که سهم کارلتو 5 و سهم ژاوی 4 برد بوده است. 

پرگل‌ترین پیروزی کارلو آنچلوتی مقابل ژاوی به برد 4-0 در بازی برگشت نیمه‌نهایی کوپا دل ری فصل 23-2022 بازمی‌گردد. در عین حال، بهترین نتیجه ژاوی در جدال با آنچلوتی، نیز پیروزی 4-0 در دیدار برگشت لالیگای فصل 22-2021 است.

رئال مادرید، تا کنون 127 بار از بارسلونا میزبانی کرده که 71 پیروزی و 32 شکست حاصل کار کهکشانی‌ها در تاریخ لالیگا بوده‌است.

بارسلونا در 6 رویارویی از 10 رویارویی قبلی خود با رئال مادرید در استادیوم سانتیاگو برنابئو را پیروز شده‌است. از آخرین شکست رئال مادرید در خانه بیش از یک سال می‌گذرد. آخرین باخت کهکشانی‌ها در سانتیاگو برنابئو به آوریل 2023 (شکست 3-2 مقابل ویارئال) بازمی‌گردد.

w544dqan

کهکشانی‌ها در این دیدار بزرگ در صد و هشتمین میزبانی خود از بارسلونا، دنبال ثبت صد و ششمین پیروزی خود مقابل آبی اناری‌ها هستند. بارسلونا هم تلاش دارد تا تعداد پیروزی‌های خود مقابل رئالی‌ها را از مرز 100 بگذراند.

Capturecapture

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار