پایان فصل نقل و انتقالات تابستانی باشگاه‌های اروپا؛

وارث پیراهن شماره 9 رئال مادرید مشخص شد

تهران (پانا) - رئال مادرید در شرایطی وارد رقابت‌های لیگ برتر اسپانیا خواهد شد که فصل نقل و انتقالات آرامی را پشت سرگذاشته است.

کد مطلب: ۱۴۰۰۶۳۱
لینک کوتاه کپی شد
وارث پیراهن شماره 9  رئال مادرید مشخص شد

آخرین روز نقل‌وانتقالات تابستانی به پایان رسید و خیلی از باشگاه‌های مطرح ساعات شلوغی را پشت سر گذاشتند. اما رئال مادرید یکی از آرام‌ترین روزهای خود را سپری کرد و تنها اقدام آن‌ها فروش آلوارو اودریوزولا به رئال سوسیداد بود. از مدت‌ها پیش شایعات پیوستن یک مهاجم تمام‌عیار و جانشینی ایده‌آل برای کریم بنزما به رئال مادرید مطرح بود و گزینه‌های زیادی از جمله هری کین، لائوتارو مارتینز و از همه مهم‌تر کیلیان ام باپه به عنوان شماره 9 بعدی رئال مادرید نام برده شدند؛ اما با گذشت زمان، آتش اخبار مربوط به مهاجم نوک بعدی رئال مادرید فروکش کرد و همانطور که کارلو آنچلوتی بارها اعلام کرده بود، بازیکنی به خط حمله کهکشانی‌ها اضافه نشد.

حال یک اتفاق بی‌سابقه در تاریخ رئال مادرید رخ داده است؛ لوس‌بلانکوس برای اولین بار در تاریخ خود در یک فصل بدون شماره 9 به کار خود ادامه می‌دهد و پیراهنی که در سالیان اخیر بر تن ستارگانی چون فرناندو مورینتس، رونالدو نازاریو، کریستیانو رونالدو و کریم بنزما بوده، اکنون صاحبی ندارد. خیلی‌ها پیش‌بینی می‌کردند که وارث پیراهن شماره 9 مادریدی‌ها کیلیان ام باپه باشد؛ اما باشگاه اسپانیایی برای جذب ام باپه اقدامی انجام نداد تا حداقل 1 فصل را بدون شماره 9 سپری کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار