به میزبانی هیات خادم الرضا(ع)؛

نشست صمیمی اهالی رسانه قم برگزار شد

قم (پانا) - نشست صمیمی و ضیافت افطاری اصحاب رسانه استان قم امشب به میزبانی هیات خادم الرضا(ع) برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۶۴۴۸۹
لینک کوتاه کپی شد
نشست صمیمی اهالی رسانه قم برگزار شد

نشست صمیمی اصحاب رسانه و اعضای خانه مطبوعات استان قم امشب به میزبانی هیات خادم الرضا(ع) در حسینیه هیات بنی فاطمه(س) برگزار شد.

در ابتدای این نشست، آیت پیمان رئیس هیات مدیره هیات خادم الرضا(ع)، حجت الاسلام قاسم روانبخش منتخب مردم قم در مجلس شورای اسلامی، فخرالدین یوسف پور مدیر خانه مطبوعات استان قم و مصطفی ملایی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قم در سخنانی، به بیان اهمیت موضوع رسانه در جریان سازی در کشور و جهان و ضرورت توجه به اهالی رسانه بخصوص در استان قم پرداختند.

در این نشست، با اهداء هدایایی از فاطمه عسگری، حسین همتی نژاد، علی شعبانی، حسین طالبعلی، و سید سعید هاشمی به عنوان اعضای سابق هیات مدیره خانه مطبوعات قم تجلیل شد؛ همچنین حمید ناطقی مدیر هیات خادم الرضا(ع) نیز از سوی خانه مطبوعات استان مورد تقدیر قرار گرفت.

در پایان با اهداء نشان خادمی هیات خادم الرضا(ع) از حجت الاسلام والمسلمین قاسم روانبخش منتخب مردم قم در مجلس شورای اسلامی و عضو پیشکسوت خانه مطبوعات قم تجلیل شد.

هیات خادم الرضا(ع) وارد سی و یکمین سال فعالیت خود شده و در سال 1402 بیرق بیست و هشتمین دهه عزاداری محرم الحرام را در قم برپا کرده است.

ضیافت افطاری این هیات، رسمی معنوی است که از اول تا پانزدهم ماه مبارک رمضان هر شب با حضور نخبگان و برگزیدگان یکی از اقشار و گروه های استان قم برپا می شود.

خبرنگار: ابوالفضل بمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار