پیام رئیس سازمان دانش‌آموزی فارس به مناسبت سالروز تأسیس این نهاد

فارس(پانا)- رئیس سازمان دانش آموزی استان فارس در پیامی به مناسبت ۲۱ اردیبهشت سالروز تأسیس سازمان دانش آموزی در پیامی این روز را تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۴۷۳۶۹۶
لینک کوتاه کپی شد
پیام رئیس سازمان دانش‌آموزی فارس به مناسبت سالروز تأسیس این نهاد

محمدامین کرم‌زاده به مناسبت ۲۱ اردیبهشت سالروز تأسیس سازمان دانش آموزی پیامی صادر کرد.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

به حمد الهی یکی از نهادسازی‌های مؤثر تربیتی در جامعه، با شکل‌گیری سازمان دانش‌آموزی ایجاد شده است. سازمان دانش‌آموزی به‌واسطه وجود سرمایه‌های انسانی خلاق و توانمند، یکی از ثروتمندترین مجموعه های کشور است.

اجرایی کردن مفاد برنامه فراگیر و حل مسائل پرورشی و آموزشی در ساحت‌های شش گانه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و به ویژه آموزش‌ مهارت های اجتماعی و تشکیلاتی به دانش آموزان از مهمترین فعالیت های سازمان دانش آموزی می باشد. این نهاد به عنوان بازوی اجرایی مدیران مدارس، مربیان و معاونین پرورشی ایفای نقش می نماید. 

مهم‌ترین مأموریت این سازمان، تربیت دانش‌آموزانی با سطح مهارت‌های اجتماعی بالا، قدرت تعامل مؤثر و در یک‌ کلام تربیت اجتماعی تراز انقلاب اسلامی است. امید است با ایفای نقش در این زمینه، بتواند مقدمات ایجاد تمدن نوین اسلامی در گام دوم انقلاب اسلامی را فراهم‌ کند.

ضمن عرض تبریک سالروز تأسیس این سازمان پویا از همت والا و مساعی خالصانه همه تلاشگران در سازمان دانش آموزی فارس که در بخش های مختلف این خانواده بزرگ موفق به کسب عناوین برتر کشوری شدند، تشکر و قدردانی نمایم. بدون شک دستاوردهای سازمان دانش آموزی استان فارس با همکاری و همدلی تمام اعضا خصوصاً مربیان پیشکسوت و جوان و دانش آموزان خلاق سازمان دانش آموزی بدست آمده است. امیدواریم ضمن استعانت از خدای سبحان و تحت توجهات قطب عالم امکان حضرت بقیة الله الاعظم(عج) و با رهنمودهای خاص مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) شاهد نقش آفرینی و مشارکت هر چه فعال تر این خانواده ۲۰۰ هزار نفری در استان فارس، سازماندهی و تقویت فعالیت های اثرگذار تربیتی در عرصه آموزش مهارت های اجتماعی، توسعه اردوهای دانش آموزی ویژه تشکل پیشتازان و خبرگزاری دانش آموزی پانا باشیم و گام های موثری در این زمینه برداریم.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار