رییس سازمان دانش‌آموزی استان فارس تاکید کرد؛

مرگ مدعیان حقوق بشر در سکوت مجامع بین‌المللی در خصوص حادثه تروریستی شیراز

شیراز (پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی فارس، سکوت شرم‌آور مجامع بین المللی در مقابل شهادت دانش‌آموزان مظلوم شیرازی در حادثه تروریستی را دلالتی بر مرگ مدعیان حقوق بشر در جهان دانست.

کد مطلب: ۱۳۱۸۷۶۹
لینک کوتاه کپی شد
مرگ مدعیان حقوق بشر در سکوت مجامع بین‌المللی در خصوص حادثه تروریستی شیراز

مرتضی کریمی در گفت و گو با پانا اظهار داشت: بی شک واقعه دردناک شهادت و مجروح شدن ده‌ها نفر از زائران حرم مطهر شاهچراغ (علیه السلام) در حادثه دلخراش تروریستی در حرم مطهر احمدابن موسی (ع) غمی بزرگ را بر دل‌های مسلمین جهان وارد ساخته است.

وی ادامه داد: کاملا واضح است دشمنان سفاک جمهوری اسلامی بعد از شکست‌های متعدد در جبهه‌های مختلف از ملت شریف ایران این‌بار با حربه ناامن کردن مکان‌های مذهبی، دشمنی خود را در قالب جدید نشان دادند.

کریمی افزود: دشمنی آشکاری که سکوت مرگبار مجامع مدعی حقوق بشر ضمن مهر تایید مدعیان بر انجام اعمال تروریستی، حکایت از توخالی بودن شعارهای حقوق بشری کشورهای مدعی اروپایی دارد؛ ادعایی که روسیاهی دائمی برای غرب را به ارمغان می آورد.

رییس سازمان دانش‌آموزان اظهار کرد: قطعا هتک حرمت تروریست تکفیری به سومین حرم اهل بیت «علیهم السلام» در ایران اسلامی و به شهادت رساندن زائران و از جمله دانش‌آموزان معصوم حاضر در حرم مطهر احمد بن موسی «علیه‌السلام» بی‌جواب نخواهد ماند و بار دیگر مردم شریف ایران به هتاکان بی‌حیا سیلی خواهند زد.

کریمی گفت: همزمان با ۱۳ آبان ماه و و روز دانش‌آموز، دانش‌آموزان استان فارس ‌ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امامین انقلاب اسلامی با شرکت در مراسم تشییع دانش‌آموزان شهید، نغمه مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر خواهند داد و با آرمان جهاد و شهادت در مکتب شیعی تجدید عهد خواهند کرد. بی‌تردید نوجوانان دهه هشتادی، انقلابی‌تر از نسل‌های اولیه، آرمان‌های امامین انقلاب اسلامی را دنبال خواهند کرد و پایان نظام سلطه و استکبار به وسیله آنها تحقق پیدا خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار