اوجی در حاشیه جلسه هیات دولت:

استفاده از کارت سوخت شخصی از راهکارهای مدیریت مصرف بنزین است/ از ۱۰ روز دیگر فقط با کارت شخصی سوخت‌گیری انجام می‌شود

تهران (پانا) - وزیر نفت با بیان اینکه از ۱۰ روز دیگر فقط با کارت شخصی سوخت‌گیری انجام می‌شود، گفت یکی از راهکارهای مدیریت مصرف بنزین، استفاده از کارت سوخت شخصی است که نزدیک به 19/5 میلیون کارت سوخت برای خودروهای شخصی صادر شده است.

کد مطلب: ۱۴۶۵۹۴۴
لینک کوتاه کپی شد
 استفاده از کارت سوخت شخصی از راهکارهای مدیریت مصرف بنزین است/ از ۱۰ روز دیگر فقط با کارت شخصی سوخت‌گیری انجام می‌شود

جواد اوجی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران، گفت: نزدیک به 6 تا 7 میلیون لیتر نسبت به سال گذشته رشد مصرف بنزین را داشتیم. با تلاشی که همه همکاران ما در وزارت نفت در شرکت پالایش نفت و حتی تمامی جایگاه‌داران در سراسر کشور اجازه ندادیم مردم دچار مشکل شوند.

وی افزود: بنزین را در تمامی مقادیر مصرف تامین کردیم اما در قانون و بودجه 1403 قانون‌گذار وزارت نفت را مکلف کرده است که در سال 1403 باید 95 درصد عملیات سوخت‌گیری در جایگاه‌های سوخت با کارت سوخت شخصی انجام شود. ما در این دو هفته دستور دادیم که در تمامی جایگاه‌ها کارت سوخت جایگاهی باشد که هموطنان دچار چالش نشوند. 

وزیر نفت بیان کرد: یکی از راهکارهای مدیریت مصرف بنزین، استفاده از کارت سوخت شخصی است که نزدیک به 19/5 میلیون کارت سوخت برای خودروهای شخصی صادر شده است. همکاران ما در شرکت پالایش پخش در کوتاه‌ترین زمان کارت سوخت را صادر می‌کنند.

وی اضافه کرد: یکی از راه‌های کنترل مصرف بنزین استفاده از کارت سوخت خودروهاست و با آمادگی لازم از یک هفته تا ۱۰ روز آینده، فرآیند سوخت‌گیری تنها از طریق کارت‌های سوخت شخصی انجام خواهد شد.

ادامه دارد ...

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار