معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار‌:

دانش‌آموزان مناطق محروم توانمند و سرشار از استعداد هستند

سبزوار (‌پانا‌) - معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت‌ کسب رتبه‌های برتر استانی و کشوری از سوی دانش‌آموزان مناطق محروم و حاشیه این شهر بیانگراستعداد و توانایی آن‌هاست.

کد مطلب: ۱۴۷۱۷۳۸
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان مناطق محروم توانمند و سرشار از استعداد هستند

به گزارش ‌پانا، حسین ابراهیمی کُردیانی روز در آیین بزرگداشت روز و هفته مقام‌ معلم شهرستان سبزوار افزود: با وجود برخی محرومیت‌ها در بخش روداب و نیز حاشیه شهر سبزوار و محلات هدف،  دانش آموزان این مناطق مستعد هستند و با حداقل امکانات بالاترین سطح علمی را دارند چنان که کسب رتبه‌های استانی و ملی مبین این واقعیت است.

وی اظهار کرد: دانش آموزان این شهرستان سال گذشته در کنکور سراسری خوش درخشیدند و در مقایسه با سال‌های قبل‌تر قبولی آن‌ها در رشته‌های شاخص بیشتر شده بود که این دستاورد علمی حاصل تلاش و پیگیری پیامبر‌گونه رسالت معلمی توسط معلمان عزیز است. 

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: طی دو سال گذشته با تلاش مدیریت آموزش و پرورش و نگاه مهربانه خیران و نیکوکاران به نسل آینده سرانه فضاهای آموزشی این شهرستان توسعه یافته و نیز بخشی از فضاهای فرسوده نوسازی شده است. 

ابراهیمی افزود: یکی از چالش‌های آموزش و پرورش سبزوار کمبود نیروی انسانی است چنانکه ورودی‌های جدید با‌ میزان حجم بازنشستگان برابری ندارد‌. با این حال طی سال‌های اخیر بازنشستگان عنایت داشتند و این شخصیت‌های مانا و ماندگار به مدد آموزش و پرورش آمدند.

وی با بیان اینکه نهاد آموزش و پرورش نقش مهمی در توسعه و پیشرفت تعالی آینده کشور دارد گفت: در کنار نگاه معلمان به تعالی انسان و  نقش محوری در حوزه‌های دینی و اسلامی تمامی بسترهای توسعه کشور و کلید همه ابعاد توسعه در آموزش و پرورش و از بستر آموزش وپرورش و وجود گران‌مایه معلم است.

دانش‌آموز خبرنگار : محمد تاج آبادی

خبرنگار : محمد تاج آبادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار