رئیس آموزش و پرورش ناحیه ۵ مشهد:

محافل انس با قرآن عامل ترویج سبک زندگی ایرانی - اسلامی هستند

مشهد (پانا) - رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه ۵ مشهد گفت ترویج فرهنگ قرآنی و تدبر و تأمل در آیات الهی، اولین هدف محافل قرآنی است و محافل انس با قرآن، یکی از عوامل ترویج سبک زندگی ایرانی - اسلامی هستند.

کد مطلب: ۱۴۶۵۸۹۹
لینک کوتاه کپی شد
محافل انس با قرآن عامل ترویج سبک زندگی ایرانی - اسلامی هستند

احمد مسجدی‌بافقی در حاشیه محفل انس با قرآن کریم در طرح «زائر یاران میدان14 صفر 2» اظهار کرد: با ترویج و تبیین فرهنگ قرآنی در بین اقشار مختلف جامعه می‌توانیم در برابر تهدیدات دشمن بایستیم.

مسجدی‌بافقی گفت: قرآن، کتابی است که در تمام قرون و تمام زمینه‌ها برای زندگی بشری اعم از فرهنگ، اجتماع، تربیت، معنویات و... راهکار و برنامه دارد که عنایت به آیات و نشانه‌های الهی می‌تواند ما را در راه سعادت رهنمون سازد.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب که از هر کس بر نیازهای جامعه اسلامی آگاه‌تر هستند، صرفاً بر تلاوت آیات قرآن تاکید کردند و خلأ معنوی اینچنین محافلی در جامعه عنوان کردند.

مسجدی‌بافقی خاطرنشان کرد: مجلسی که اختصاص به تلاوت آیات نورانی قرآن داشته و در آن قرآن با صوتی دلنشین خوانده شود، قلوب را منقلب می‌سازد. چون قرائت کلامی، سرشار از زیبایی با نوایی زیبا ناخودآگاه اثری عمیق در دل‌ها و جان‌ها می‌گذارد.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه ۵ مشهد، بر شرکت دانش‌آموزان در محافل قرآنی تاکید کرد و گفت: شما والدین باید زمینه‌ساز شرکت فرزندان‌تان در محافل قرآنی باشید. دانش‌آموزان، والدین خود را الگو قرار می‌دهند پس با شرکت شما در محافل در اصل، راه سعادت را به فرزند خویش نشان داده‌اید.

دانش‌آموز خبرنگار: زینب طلوع

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار