مدیر سازمان دانش‌آموزی استان کرمان:

سازمان دانش‌آموزی برای زمینه‌سازی مشارکت فعال دانش‌آموزان بر اساس خودباوری گام برمی‌دارد

کرمان (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی استان کرمان به مناسبت بیست‌وپنجمین سالروز تاسیس سازمان دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران، پیام تبریک صادر کرد.

کد مطلب: ۱۴۷۳۵۴۱
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش‌آموزی برای زمینه‌سازی مشارکت فعال دانش‌آموزان بر اساس خودباوری گام برمی‌دارد

متن پیام تبریک محمود رجبی‌پور به شرح زیر است:

«بسمه تعالی

21 اردیبهشت‌ماه، سالروز تاسیس سازمان دانش‌آموزی، یک نهاد ارزشمند تربیتی در مجموعه سترگ تعلیم و تربیت است. مجموعه‌ای که محصول اندیشه، حمایت و تلاش همه کسانی است که دل در گرو تعالی جامعه، رشد و طراوت توام با اخلاق حسنه الهی و انسانی نسل نوجوان و جوان دارند. این نهاد تشکیلاتی با هدف زمینه‌سازی تعلیم و تربیت اسلامی دانش‌آموزان در ابعاد مختلف فردی و اجتماعی، کسب فضایل اخلاقی و کمالات انسانی بر اساس تعلیم عالیه اسلام ناب محمدی(ص) تاسیس شده و در راستای زمینه‌سازی برای مشارکت فعال در ارتباطات داخلی و بین‌المللی دانش‌آموزان بر اساس خودباوری و ایمان و علاقه به فرهنگ اسلامی - ایرانی گام برمی‌دارد.

سازمان دانش‌آموزی با اجرای موفق برنامه‌های ملی از قبیل برگزاری اردوی زیارت‌اولی‌ها، اردوی راهیان پیشرفت، اردوهای تشکیلاتی پیشتازان و آموزش دانش‌آموزان خبرنگار توانسته است برنامه‌های خود را متناسب با اهداف سند تحول بنیادین به اجرا گذارد و نقش بسیار موثری در شکل‌گیری شخصیت و سرنوشت آینده‌سازان این کشور ایفا کند و همواره خود را رهرو و خدمتگزار در مسیر نظام تعلیم‌وتربیت می‌داند.

اینجانب خجسته سالروز تاسیس سازمان دانش‌آموزی را به مدیران، مربیان و دانش‌آموزان عزیز عضو تشکیلات پیشتازان، خبرگزاری پانا، مجلس دانش‌آموزی، مجامع اعضا و مربیان و همه تلاشگران این عرصه در سراسر استان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

امید است با توکل به خداوند متعال و پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری«مدظله‌العالی» و سیاست‌های رئیس‌جمهوری محترم و جلب مشارکت همدلی، همفکری و همکاری دانش‌آموزان عزیز و مربیان گرانقدر در تحقق اهداف تربیتی متعالی سازمان دانش‌آموزی موفق و مؤید باشید.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار