معاون وزیر آموزش و پرورش :

فضای مدرسه باید برای دانش آموزان مهیا شود تا تربیت قرآنی شکل پذیرد

تبادکان (پانا) - معان وزیر اموزش و پرورش گفت : فضای مدرسه باید برای دانش آموزان مهیا شود تا تربیت قرآنی شکل پذیرد.

کد مطلب: ۱۴۶۴۳۲۸
لینک کوتاه کپی شد
فضای مدرسه باید برای دانش آموزان مهیا شود تا تربیت قرآنی شکل پذیرد

به گزارش خبرگزاری پانا ، احمد محمودزاده درحاشیه هفدهمین نمایشگاه قرآن‌ عترت و نماز خراسان رضوی که در محل نمایشگاه دائمی و بین المللی برگزار شد ؛ گفت : توفیق نصیب بنده شد در یکی از شب های ماه مبارک رمضان جهت بازدید از نمایشگاه قرآن و عترت که مدارس دولتی و غیر دولتی در غرفه ها حضور دارند در این نمایشگاه حاضر شوم.

وی ادامه داد: اقدامات دانش آموزان در زمینه ارائه محتوا و ویژه برنامه هایی از جمله حفظ قرآن‌ کریم که یکی از برنامه های در راستای فرمایش حضرت آقا که ما باید ۱۰ میلیون جمعیت حافظ قرآن داشته باشیم است که خوشبختانه در آموزش‌ و پرورش با طرح حافظ قرآن شو در حال اجرایی شدن است.

محمود زاده ادامه داد : برنامه های دیگر در قالب سرود، دست نوشته و نمایش هنرمندی های دانش آموزان در فعالیت های قرآنی مایه مباهات ما بود و امید است که تمامی این فعالیت ها در راستای تربیت دانش آموز در تراز انقلاب اسلامی کمک کند و ما نیز بتوانیم خدمت گزار خوبی برای این دانش آموزان باشیم.

وی گفت: مربیان پرورشی در کنار مدیران و معلمان مدارس باید تلاش بیشتری داشته باشند تا بتوانیم آنچه که در راستای سند تحول بنیادین و تربیت دانش آموز تراز انقلابی طبق ۶ ساحت علمی آموزشی اعتقادی زیستی و مهارتی شکل بپذیرد.

دانش آموز خبرنگاران مهدیه و ملیکا صمدی /  تکتم عبداللهی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار