رئیس فدراسیون ورزش‌های دانش‌آموزی:

دیدار با مقام معظم رهبری برکات بسیاری برای تربیت بدنی آموزش و پرورش به ارمغان آورد

تهران (پانا) - سرپرست دفتر تربیت‌بدنی و ورزش‌های وزارت آموزش و پرورش و رئیس فدراسیون ورزش‌ دانش‌آموزی ملاقات تیم والیبال دانش‌آموزی با مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) را توفیق این مجموعه عنوان کرد که با برکات بسیاری برای تربیت‌بدنی آموزش و پرورش و ورزش کشور همراه بود.

کد مطلب: ۱۴۷۲۶۹۳
لینک کوتاه کپی شد
دیدار با مقام معظم رهبری برکات بسیاری برای تربیت بدنی آموزش و پرورش به ارمغان آورد

تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که به تازگی قهرمان رقابت‌های والیبال دانش‌آموزان در صربستان شده بودند، همزمان با دیدار معلمان با رهبر انقلاب اسلامی، با حضرت آقا دیدار و گفت‌وگو کرده و در پایان با معظم‌له عکس یادگاری گرفتند.

حسین بابویی، رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران ضمن تبریک هفته معلم به تمامی معلمان زحمتکش، در گفت‌و‌گو با پانا تصریح کرد: خداوند را بی‌نهایت شاکریم که توفیق ملاقات حضرت آقا برای‌ ما حاصل شد. حضرت آقا اعضای تیم والیبال دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران را به حضور پذیرفتند که توفیق بسیاری برای تربیت‌بدنی آموزش و پرورش است.

وی در ادامه درخصوص قهرمانی تیم والیبال دانش‌آموزی ایران، تصریح کرد: یک دسته از دانش‌آموزان مستعد ما که خیل عظیمی از این دانش‌آموزان در کشور ما در رشته‌های مختلف حضور دارند، در قالب تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران به مسابقات جهانی والیبال دانش‌آموزی در کشور صربستان رفته و توانستند با غلبه بر تیم‌های بسیار پرقدرت و صاحب نام در والیبال دنیا، قاطعانه و مقتدرانه مقام قهرمانی جهان را کسب کنند.

رئیس فدراسیون ورزش‌های دانش‌آموزی در پایان با بیان اینکه این پیروزی و قهرمانی باعث خوشحالی معلمان تربیت‌بدنی و خوشحالی جامعه ورزشی شده است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه جناب آقای دکتر رئیسی، رئیس‌ جمهور محترم و جناب آقای دکتر قالیباف، رئیس محترم مجلس شورای اسلامی و جناب آقای مهندس هاشمی وزیر محترم ورزش و جوانان و خیلی دیگر از بزرگان و عزیزان، پیام های تبریکی جداگانه ارسال کردند و ما بسیار خوشحالیم که این قهرمانی رقم خورد.

 

خبرنگار: محمدامین راست بندی

خبرنگار : محمد امین راست بندی عکاس : محمدامین راست بندی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار