مدیر سازمان دانش آموزی البرز :

توسعه فرهنگ احسان و نوع دوستی از رویکردهای مهم جشن نیکوکاری است

کرج ( پانا)- مدیر سازمان دانش آموزی البرز عنوان کرد توسعه فرهنگ احسان و نوع دوستی از رویکردهای اساسی و مهم برگزاری جشن نیکوکاری در مدارس می باشد.

کد مطلب: ۱۴۶۲۸۴۹
لینک کوتاه کپی شد
توسعه فرهنگ احسان و نوع دوستی از رویکردهای مهم جشن نیکوکاری است

محسن صادقیان مدیر سازمان دانش آموزی استان البرز در حاشیه آیین متمرکز جشن نیکوکاری استان البرز که در دبیرستان رضوان ناحیه سه کرج برگزار شد گفت : این رویداد خداپسندانه هر ساله ( 14 الی 22 اسفند ماه ) با هدف نهادینه سازی فرهنگ احسان و نیکوکاری و تامین بخشی از مایحتاج و ملزومات نوروزی دانش آموزان و خانواده های حمایت پذیر با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) در مدارس سراسر استان برگزار می شود.

وی افزود : دراین پویش با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره ) هشتاد هزار پاکت برای جمع آوری کمک های نقدی دانش آموزان در مدارس ابتدایی و متوسطه اول استان توزیع شده است که وجوه مبالغ جمع آوری شده در مدارس مربوطه برای امور نیکوکاری هزینه می گردد.

صادقیان اضافه کرد: عید همدلی، شعار امسال جشن نیکوکاری است و در این فعالیت تلاش می شود با ایجاد زمینه حضورو مشارکت با نشاط و فعال دانش آموزان ، فرهنگیان و خیرین، بخشی از مشکلات مالی و معیشتی خانواده های کم برخوردار برای عید نوروز مرتفع شود و همچنین روحیه انفاق و نوع دوستی در سطح جامعه گسترش یابد.

وی درپایان یادآور شد : برنامه های متمرکز از جمله جنگ شادی ، سرود های سیاحتی و همگانی ، دکلمه خوانی ، سخنرانی مسئولین ،اهدای پاکت، اجرای کاشت نهال دوستی و ایجاد بازارچه خیریه بود که برگزار گردید.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار