مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان:

دانش‌آموزخبرنگاران پانا بازوان توانمند سازمان دانش‌آموزی هستند

اصفهان (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان گفت دانش‌آموزخبرنگاران پانا بازوان توانمند سازمان دانش‌آموزی هستند و همواره با انعکاس خبرها سعی در بیان واقعیت‌ها دارند.

کد مطلب: ۱۴۶۸۷۸۷
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزخبرنگاران پانا بازوان توانمند سازمان دانش‌آموزی هستند

همایش تجلیل از دانش‌آموزخبرنگاران پانا شهرستان نجف‌آباد و آشنایی نوخبرنگاران با عرصه‌های مختلف خبری با حضور مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان برگزار شد.

اکبر رحمتی، مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان در این همایش با اشاره به نقش والدین در پیشرفت دانش‌آموزان گفت: نقش رسانه در باورهای مردم، بسیار پررنگ است و امروزه ما نباید قدرت رسانه را دست کم بگیریم.

رحمتی ضمن تشکر از زحمات مدیریت آموزش و پرورش نجف‌آباد، افزود: مهم‌ترین ویژگی یک خبرنگار نمونه، صداقت او در بیان واقعیت‌هاست.

ناصر چاوشی، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان نجف‌آباد نیز با اشاره به برگزاری دوره‌های عکاسی با موبایل برای دانش‌آموزخبرنگاران پانا تصریح کرد: برگزاری چنین دوره‌هایی باعث پیشرفت دانش‌آموزخبرنگاران در عرصه‌های مختلف خبری می‌شود.

وی ضمن تشکر از پوشش اخبار توسط خبرنگاران پانا خطاب به دانش‌آموزان تاکید کرد: مهم‌ترین رکن یک خبر خوب، هماهنگی است. اینکه امروزه خبرنگاران با نقش‌آفرینی‌های خود در پوشش اخبار سطح شهر کوشا هستند، بسیار مایه خرسندی است.

سپس مرتضویان، کارشناس سازمان دانش‌آموزی اداره آموزش و پرورش شهرستان نجف‌آباد گفت: از خبرنگاران پانا کمال تشکر را داریم که همواره با انعکاس خبرهای خود سعی در بیان واقعیت‌ها دارند.

در پایان این همایش نیز از دانش‌آموزخبرنگاران برتر پانا در عرصه‌های مختلف خبری توسط اکبر رحمتی (مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان)، حسن تقیان (معاون سازمان دانش‌آموزی و مسئول خبرگزاری پانا استان اصفهان) و چاوشی (معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان نجف‌آباد) تقدیر و تشکر به عمل آمد.

دانش‌آموز خبرنگار: گلسا داوودی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار