تجهیز آتش نشانی شهر محلات به تشک نجات

مسئول واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری محلات گفت: یک عدد تشک نجات به منظور افزایش ایمنی در شهر به تجهیزات آتش نشانی افزوده شد.

کد مطلب: ۱۰۰۴۸۶۰
لینک کوتاه کپی شد
تجهیز آتش نشانی شهر محلات به تشک نجات

محمود فلفلی با اشاره به خرید و تحویل این تشک نجات افزود: با توجه به تراکم سازی و افزایش ارتفاع ساخت و سازهای مسکونی و تجاری در محلات، این تشک نجات خریداری شد تا در مواقع لزوم و حین حوادث بتوانیم برای نجات جان افراد محبوس در طبقات بالای واحدهای ساختمانی از آن استفاده کنیم.

وی ادامه داد: این تشک در ابعاد 6 در 4.5 و ارتفاع 2.5 متر است که با اعتباری معادل 750 میلیون ریال خریداری و صبح امروز پس از تست و ارائه آموزش های لازم در خصوص نحوه راه اندازی آن تحویل واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شد.

فلفلی خاطرنشان ساخت: این تشک مجهز به یک دمنده بوده و امکان پرش از یک ساختمان 7 طبقه با ارتفاع 20 متر بر روی آن وجود دارد و برای راه اندازی آن (پرکردن هوا در داخل تشک) یک دقیقه زمان لازم است.

مسئول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بیان کرد: استفاده از وسایل و تجهیزات جدید در حوزه آتش نشانی از جمله تجهیزات خریداری شده زمینه بهبود کیفیت خدمات رسانی به شهروندان عزیز را فراهم می کند که در این راستا تلاش های خوبی طی سالیان اخیر صورت گرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار