وزیر آموزش و پرورش:

برای تقویت و ارتقای جایگاه مدرسه باید اختیاراتی را به آن‌ها تفویض کرد

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش گفت هدف اصلی ما در آموزش و پرورش، تقویت جایگاه مدرسه است. برای تقویت و ارتقای جایگاه آن باید برخی از محدودیت‌ها را برداشته و اختیاراتی را به این مدارس تفویض کنیم.

کد مطلب: ۱۴۶۹۸۰۹
لینک کوتاه کپی شد
برای تقویت و ارتقای جایگاه مدرسه باید اختیاراتی را به آن‌ها تفویض کرد

رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش در جلسه شورای عالی آموزش و پرورش با تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم بر جایگاه و مقام معلم اشاره کرد و  گفت: معلم محور اصلی تحول و راه حل تمام مسائل آموزش و پرورش است.

وی بر اهمیت توجه به دانش‌آموزان مناطق محروم در ورود به مدارس خاص تاکید کرد و افزود: مدارس جایگاه تحقق عدالت آموزشی است و سهم دانش‌آموزان مناطق محروم برای ورود به مدارس خاص باید بیشتر شود.

وزیر آموزش و پرورش از تاکید رئیس جمهور بر ارتقای کیفیت آموزشی و تقویت مدارس دولتی خبر داد و گفت: اهمیت امکانات مدارس باید بین همه دانش آموزان مناطق مختلف کشور تقسیم شود. رئیس جمهور محترم بر ارتقای کیفیت و تقویت مدارس دولتی تاکید دارد و باید تلاش کنیم کیفیت آموزشی و تربیتی مدارس دولتی را ارتقا دهیم. این امر با همکاری و همراهی معلمان میسر می‌شود.

صحرایی به ضرورت تقویت مدارس دولتی اشاره کرد و گفت: تامین نیروی مورد نیاز مدارس دولتی، تهیه و تدوین برنامه عملیاتی برای تقویت و ارتقای مدارس دولتی، ارزیابی مستمر عملکرد مدارس دولتی، طراحی استانداردهای تقویت مدارس دولتی و تدریس معلمان خاص در این مدارس از جمله مواردی است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

وزیر آموزش و پرورش هدف اصلی آموزش و پرورش را تقویت جایگاه مدرسه بر شمرد و افزود: هدف اصلی ما در آموزش و پرورش، تقویت جایگاه مدرسه است. برای تقویت و ارتقای جایگاه آن باید برخی از محدودیت‌ها را برداشته واختیاراتی را به این مدارس تفویض کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار