وزیر آموزش و پرورش در کارگروه ملی نوجوان خبر داد؛

تدوین آیین‌نامه ملی اوقات فراغت در دستور‌کار وزارت آموزش‌وپرورش

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش در کارگروه ملی نوجوان از تدوین آیین‌نامه ملی اوقات فراغت خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۶۹۱۱۵
لینک کوتاه کپی شد
تدوین آیین‌نامه ملی اوقات فراغت در دستور‌کار وزارت آموزش‌وپرورش

ر‌ضامراد صحرایی صبح امروز در کارگروه ملی نوجوان با گرامیداشت روز بزرگداشت سعدی گفت: پیام این جلسه توجه به هم‌افزایی، انسجام، کار گروهی و شبکه شدن است.

وی ادامه داد: امروز باید یاد بگیریم به توان هم برسیم و این یک تحول شناختی است. جوهره استراتژی تمرکز است و با متمرکز شدن قوی خواهیم شد. امروز باید نقطه تمرکز ما مدرسه باشد.

وزیر آموزش و پرورش گفت: تربیت مسأله نخست جمهوری اسلامی ایران است‌. انقلاب ما یک انقلاب تربیتی عدالت‌محور است.

صحرایی با بیان اینکه ورزش‌، مهارت‌آموزی و اردوها و... بسترهای مهمی برای انجام کار تربیتی هستند، گفت: آیین‌نامه ملی اوقات فراغت در دستور کار قرار خواهد گرفت.

راه‌اندازی اولین جایزه ملی بازی با محوریت مسائل تربیتی

حجت‌الاسلام محمدحسین پورثانی در این جلسه اظهار کرد: بحث تنوع محیط‌های یادگیری تکلیف سند تحول بنیادین است و یکی از جدی‌ترین موقعیت‌های یادگیری، محیط بازی است.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش‌وپرورش از راه‌اندازی اولین دوره جایزه ملی بازی با محوریت مسائل تربیتی و در راستای تنوع محیط‌های یادگیری خبر داد، گفت: بازی‌وارسازی مفاهیم تربیتی یکی از اقداماتی است که ما باید در معاونت پرورشی به جد دنبال کنیم.

معاون وزیر آموزش و پرورش افزود: در همین راستا هم بحث سناریوهای بازی‌محور‌ و هم فضاهای بازی‌محور در برنامه ما قرار دارد و امسال انشاالله جایزه ملی بازی را مبتنی بر مفاهیم تربیتی در محیط مدرسه، محیط اردوگاه، محیط کانون، محیط دارالقرآن و محیط‌های غیررسمی با محوریت مسائل تربیتی در معاونت پرورشی دنبال خواهیم کرد.

پورثانی تاکید کرد: انشالله این اقدام منجر به بسترسازی فضای تربیتی در کشور شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار