مشاور وزیر در امور خیرین مدرسه‌ساز کشور در دیدار نوروزی با وزیر آموزش و پرورش ؛

ساماندهی مدارس کانکسی بالای 10 دانش‌آموز در سال 1403

تهران (پانا) - مشاور وزیر در امور خیرین مدرسه‌ساز کشور از تعهد خیرین برای ساماندهی مدارس کانکسی بیش از 10 دانش‌آموز خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۶۷۰۹۶
لینک کوتاه کپی شد
ساماندهی مدارس کانکسی بالای 10 دانش‌آموز در سال 1403

حاج اکبر ابراهیمی در دیدار نوروزی با وزیر آموزش و پرورش از تعهد خیرین در زمینه ساماندهی مدارس کانکسی بیش از 10 نفر خبر داد و گفت: تعهد کردیم در سال پیش رو تمامی مدارس کانکسی بالای ۱۰ دانش‌آموز را ساماندهی کنیم که بزودی این امر محقق خواهد شد.

وی  به تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در سال پیش رو اشاره کرد و افزود: به یاری خدای بزرگ در یک مشارکت و همکاری همه جانبه و با تمام قوا به یاری همه خیرین همیشه همراه و در کنار خانواده بزرگ نوسازی مدارس کشور، مدارس نیمه تمام را تکمیل کرده و به آینده‌سازان ایران سربلند هدیه می‌کنیم.

مشاور وزیر در امور خیرین مدرسه ساز به رویکرد خیرین در زمینه ساخت مدارس اشاره کرد و گفت: خیرین با این رویکرد مدارس را بنا می‌کنند که اموال خود را در جایی صرف کرده که صدقه جاریه و نیاز مردم باشد و بتوانند آن را با این عظمت، زیبایی و استانداردهای لازم به علم آموزان هدیه کنند.

وی به باور خیرین در زمینه پرورش دانش‌آموزان تاکید کرد و افزود: خیرین بر این باورند تا دانش‌آموزان در آن فضای آموزشی و پرورشی، رشد یافته، آموزش دیده و جزو نخبه‌های کشور شوند و آن آینده‌سازان به این آب و خاک خالصانه خدمت کنند. تا این چرخه در جریان است ثواب خیر در دنیا و آخرت برای بنا‌کننده چنین فضایی در نزد خدای متعال نگاشته می‌شود.

ابراهیمی به این مسئله که خداوند متعال فرمود بخوانید مرا تا اجابت‌تان کنم اشاره کرد و گفت: انسان وقتی با خدای متعال معامله کند خدای بزرگ به مال او برکت می‌دهد و آن رزق دوچندان می‌شود. از خدا می‌خواهیم که به ما عمر برکت دهد و در این مسیر ثابت قدم باشیم تا با دستان خودمان فضاهای جدید آموزشی و پرورشی بنا کنیم‌.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار