جزئیات تفاهم‌نامه مدارس شاهد با اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان؛

پناهی‌روا: می‌خواهیم برنامه‌های جذاب را با فکر نوین و جدید در مدارس شاهد برگزار کنیم

تهران (پانا) - مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش جزئیات تفاهم‌نامه مدارس شاهد با اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان را تشریح کرد.

کد مطلب: ۱۴۶۱۹۸۲
لینک کوتاه کپی شد
پناهی‌روا: می‌خواهیم برنامه‌های جذاب را با فکر نوین و جدید در مدارس شاهد برگزار کنیم

زهرا پناهی‌روا در گفت‌وگو با پانا به بیان جزئیات تفاهم‌نامه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با مدارس شاهد پرداخت و گفت: «هدف ما از این کار رشد و ارتقای فرهنگی مدارس شاهد است. تشکل‌های دانش‌آموزی خوبی را داریم و برنامه‌ها و فعالیت‌های بسیار خوبی را از این تشکل‌ها دیده‌ایم و برنامه‌های خوبی برای این تشکل‌ها نیز تبیین شده‌ است.»

وی افزود: «در نظر داریم که بتوانیم برنامه‌های جذاب‌تر با فکر نوین و جدید را در مدارس شاهد بیش از پیش داشته باشیم بنابراین در این راستا با اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان صحبت کردیم و تفاهم‌نامه‌ای را بنا کردیم که بتوانند همه مدارس شاهد مخصوصا دوره اول و دوم متوسطه را پوشش دهند تا این مدارس نیز بتوانند از فضای فکری و فعالیت‌های خوبی که در این راستا اتفاق افتاده، برخوردار شوند.»

مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش در ادامه با اشاره به نمایشگاه‌های برگزار شده طی سال اخیر در مدارس شاهد، گفت: «امید است مدیران بیشتر با این تشکل‌ها همکاری داشته باشند. البته در این راستا اتفاق‌های خوبی رخ داده است؛ امسال برگزاری نمایشگاه‌های دهه فجر در مدارس شاهد به همت اتحادیه انجمن‌های اسلامی اتفاق افتاد  که پیشرفت خیلی خوبی داشتند. همچنین استقبال خوبی که مدارس شاهد از این نمایشگاه‌های انقلاب داشتند، نشان می‌دهد که مدارس شاهد در جریان حرکت انقلاب هستند و قوی‌تر از سال‌های قبل فعالیت دارند.»

پناهی‌روا بیان کرد:‌ «امید است در این موضوع اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان نقش خود را خوب ایفا کرده و همه مدارس متوسطه اول و دوم شاهد را پوشش دهد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار