مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌غربی:

بیش از ۱۰ هزار مسافر در اسکان موقت نوروزی مدارس آذربایجان‌غربی اسکان یافتند

ارومیه (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی‌ گفت اسکان موقت نوروزی ۱۰ هزار و ۲۰۶ نفر - روز در مدارس آذربایجان‌غربی صورت گرفت.

کد مطلب: ۱۴۶۷۹۸۵
لینک کوتاه کپی شد
بیش از ۱۰ هزار مسافر در اسکان موقت نوروزی مدارس آذربایجان‌غربی اسکان یافتند

علی مطهری در جلسه شورای آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی اظهار کرد: در ایام تعطیلات نوروزی ۱۰ هزار و ۲۰۶ نفر - روز در ۴۸۸ کلاس درس استان آذربایجان‌غربی اسکان یافتند.

وی افزود: خدمات اسکان موقت نوروزی در کلاس‌های سطح «الف» و ویژه ارائه شد که در همین راستا برای اسکان موقت و ارائه خدمات به مسافران علاوه بر ۱۴ باشگاه فرهنگیان و خانه‌های معلم، ۳۶۲ کلاس در سطح «الف» و ۱۲۶ کلاس سطح ویژه برای اسکان موقت نوروزی در نظر گرفته شده بود.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی بیان کرد: در ایام تعطیلات نوروزی امسال ۸ هزار و ۹۵۱ نفر شامل ۱٠ هزار و ۲۰۶ نفر- روز در قالب یک هزار و ۶۴۳ خانوار در ۵۶ مدرسه استان اسکان داده و خدمات دریافت کردند.

مطهری‌گفت: در حوزه ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش استان در سال تحصیلی ۱۴۰۱_۱۴٠۲ در شاخص‌های عمومی و اختصاصی، اداره کل استان از هزار امتیاز در شاخص عمومی با کسب ۷۸۵.۶۳ امتیاز در رتبه ۱۰ و در شاخص‌های اختصاصی نیز با کسب ۹۰۳.۷۷ امتیاز در رتبه ۶ کشوری قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: طی سال تحصیلی گذشته، استان در مجموع شاخص‌های عمومی و اختصاصی امتیاز ۱۶۸۹.۴۰ را کسب کرده که حائز رتبه ۷ کشوری و در سطح خوب قرار گرفته و این رقم نشان دهنده ۱۰ پله صعود نسبت به سال ماقبل است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار