مسوول نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

روش های تربیتی سپاه تمام معادلات دشمن را بهم ریخته است

تقدیر از مربیان عقیدتی سیاسی اندیشه ورز همزمان با برنامه های هفته معلم

تبریز (پانا) - مسوول نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: روش های تربیتی دوره های عقیدتی سیاسی در سپاه تمام معاملات دشمن را بهم ریخته است.

کد مطلب: ۱۴۷۰۱۰۵
لینک کوتاه کپی شد
روش های تربیتی سپاه تمام معادلات دشمن را بهم ریخته است

نشست خبری مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا به مناسبت آغاز هفته عقیدتی سیاسی، روز چهارشنبه با حضور خبرنگاران در سپاه عاشورا برگزار شد.

حجت‌الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی گفت: روش تربیتی و آموزش های عقیدتی سیاسی سپاه متفاوت است و همین روش معادلات دشمن را به هم ریخته است چنانکه سپاه در جنگ ناشناخته داعش که عقبه آن آمریکا بود، پیروز شد.

وی گفت: در دوره های عقیدتی سیاسی سپاه که هر ساله با رویکرد متفاوتی برای خانواده های سپاهی و همچنین سربازان وظیفه بعنوان سرمایه های ارزشمند نظام برگزار می شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا خاطرنشان کرد: اگر سپاه تاثیرگذار است به سبب این است که صدها مربی، مسوول فرهنگی و چهره تاثیرگذار در آن با تکیه بر واژه مقدس تکلیف و با تفکر بسیجی و خالصانه نقش آفرینی می کنند.

وی ادامه داد:این نظام هر روز  شهید  می دهد و هر چقدر ایمان قلبی و درونی نیروهای نظامی افزایش یابد بدون استرس در میدان جنگ حضور خواهیم یافت.

سرایی به افتتاح بزرگترین مرکز آموزشی با نام امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: مرکز آموزشی امام خمینی ، از مراکز آموزشی عالی هست و مجموعه های مثل نیروهای هوا و  فضا و نیروی زمینی از این مجموعه استفاده می کنند.

وی در خصوص وعده صادق مقام معظم رهبری که اجرا شد گفت: این اقدام و پاسخ از نظر تعداد موشک مهم نیست آن چیزی که مهم است قدرت و اراده ایران اسلامی را اثبات کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه عاشورا  با اشاره به اینکه از ۸ الی ۱۴ اردیبهشت ماه هفته عقیدتی سیاسی در سپاه پاسداران است و برنامه‌های مختلفی در سطح سپاه استان برگزار می‌شود گفت: امسال یک طرح ابتکاری همزمان با برنامه های زنگ سپاس معلم نیز اجرا می شود و از مربیان عقیدتی سیاسی هیئت اندیشه ورز تقدیر بعمل می آید.

وی روز شمار هفته عقیدتی سیاسی را با عناوین گفتمان مطهر، اندیشه مطهر، مکتب مطهر، همایش مطهر،یاد مطهر و فریاد مطهر برشمرد و گفت: دیدار بانماینده ولی فقیه در استان، غبار روبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا، تجلیل از معلمان نمونه و اندیشه ورز، برگزاری حلقه‌های صالحین در پایگاه‌های مقاومت و مساجد، حضور در حوزه‌های علمیه، فراخوان آثار مرتبط با شهید مطهری، برگزاری زنگ سپاس در مدارس، پویش مطهر و تجلیل از هادیان سیاسی از برنامه‌های این هفته است.

دانش‌آموز خبرنگار: اسرا بابایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار