در آیین تکریم و معارفه رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی استان مطرح شد:

ایستادگی مقتدرانه مقابل قانون‌شکنی

بیرجند (پانا)- نماینده ولی فقیه و رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت متخلفان، قانون‌شکنان و متعرضان به امنیت و آسایش مردم بدانند که نیروی انتظامی، مقتدرانه در مقابل آنها می‌ایستد.

کد مطلب: ۱۳۶۹۴۴۴
لینک کوتاه کپی شد
ایستادگی مقتدرانه مقابل قانون‌شکنی

حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا ادیانی در آیین تکریم و معارفه رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی خراسان‌جنوبی در محل سالن شهید سلیمانی ستاد فرماندهی انتظامی استان، با بیان اینکه قدردان مجاهدت ها و تلاش های شبانه‌روزی مجموعه انتظامی استان هستیم، افزود: نیروهای مسلح از روز اول تا کنون، مایه فخر و قوت جمهوری اسلامی است.
وی با اشاره به اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی، ساخته و پرداخته ولایت هستند، اظهار کرد: وقتی دشمن، نیروهای مسلح ما را یک نمونه از اقتدار جمهوری اسلامی می داند ما هم موظفیم قدردان زحمات و تلاش‌های مجموعه نیروهای مسلح و به طور خاص، نیروهای انتظامی باشیم.
وی با ذکر اینکه نقش سازمان عقیدتی سیاسی، تعلیم، ارشاد و ترویج معنویت است، اضافه کرد: ما شأنی جز طلبگی، سربازی و ارشادی نداریم و مخاطب ما باید عقیده را در رفتار و کردار ما مشاهده کند.
وی همچنین گفت: مردم به معنای واقعی، عزیز و ولی نعمت ما هستند و همه باید برای خدمت به مردم، بسیج شویم.
فرمانده انتظامی استان نیز با گرامیداشت یاد ۲هزار شهید خراسان جنوبی و ۱۶۳شهید انتظامی این استان، به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه نیروی انتظامی بیشترین ارتباط با مردم را دارد و بیشترین خدمت را به آنها ارائه می دهد، گفت: اوج این خدمتگزاری، تقدیم شهدای گرانقدر در راه ایجاد و حفظ امنیت و آرامش عمومی است.
سرهنگ شجاعی نسب، ارائه خدمات ارزشمند عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی را برای رشد و تعالی کارکنان و تقویت بنیه اعتقادی آنان، تحقق و پیگیری فرامین صادره و کمک به فرمانده، بسیار تأثیرگذار دانست و با اشاره به کارنامه قابل قبول عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان، افزود: شأن ما خدمتگزاری به مردم است و هیچ شأنی جز خدمت به مردم عزیز نداریم و این توفیق را مدیون انقلاب اسلامی، شهدا و مردمی که با وجود مشکلات، همواره همراه و پشتیبان نظام اسلامی بوده اند، هستیم.
در ابتدای این جلسه نیز حجت الاسلام عبدالهی، رئیس سابق عقیدتی سیاسی انتظامی استان، به پرورش ۵۰ نفر حافظ کل قرآن‌، ۶۰ نفر حافظ ۲۰ تا ۲۵ جزء، ۱۰۰ نفر حافظ ۱۰ تا ۲۰ جزء و ۴۰۰ نفر حافظ ۵ تا ۱۰ جزء طی فعالیت دارالقرآن عقیدتی سیاسی انتظامی خراسان جنوبی از سال ۸۹ تا ۱۴۰۱ اشاره کرد و گفت: کسب مقام برترین ارگان قرآنی در بین دستگاه‌های استان از سال ۸۹ تا کنون از دیگر توفیقات کسب شده در این راستا است.
تقدیر از زحمات حجت الاسلام عبداللهی رئیس سابق عقیدتی سیاسی انتظامی استانن و معارفه حجت‌الاسلام صفورایی رئیس جدید عقیدتی سیاسی انتظامی خراسان جنوبی، در این جلسه انجام شد و در پایان، حجت الاسلام صفورایی رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی خراسان‌جنوبی، خدمت در این استان ولایی و امام رضایی و خدمت به مردم عزیز و نجیب آن را توفیقی بزرگ برای خود دانست و گفت: از خداوند، توفیق و توان برآوردن انتظارات را مسألت دارم و تعامل و مساعدت مسئولان استان و همکاران و پیشکسوتان را نیز خواستارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار