مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان :

انتقال دهندگان فرهنگ اصیل و دینی به آیندگان جوانان و نوجوانان هستند

تبریز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی جوانان و نوجوانان را انتقال دهندگان فرهنگ اصیل و دینی به آیندگان عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۴۶۲۱۱۲
لینک کوتاه کپی شد

مسعود سعادتی در جشن نیکوکاری مدارس آذربایجان‌شرقی که به صورت متمرکز استانی در دبیرستان حجاب ناحیه دو تبریز برگزار شد ضمن اشاره به همدلی دانش‌آموزان گفت: دین و فرهنگ ما حتی قبل از اسلام به بحث دوستی اشاره کرده و این مورد نیز در فرهنگ ملی و نگاه دینی ما به نوجوانان و جوانان توصیه شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان افزود: نگه داشتن جامعه به صورت زنده و بانشاط و الگو قرار دادن آینده برای جهانیان نمونه ای از دوستی میان ما و نیازمندان می‌باشد.

سعادتی به داشتن فرهنگ اجتماعی اشاره کرد و ادامه داد: این فرهنگ را کسی جز شما دانش آموزان به آینده منتقل نخواهد کرد چرا که این شما دانش آموزان هستید که فرهنگ اصیل و دینی را به آیندگان منتقل می‌کنید و آینده سازان این فرهنگ و جامعه خواهید بود.

وی ضمن اشاره به فعالیت های پرورشی اظهار کرد: در رابطه با مسائل پرورشی نیز توجه به نوع دوستی از اهمیت بالایی برخوردار است و بحث کمک به دیگران امری دائمی می‌باشد که باید این دو بحث کنار یکدیگر عملی پیوسته باشند.

دانش آموز خبرنگار: کوثر حسنی / سنا بهروز

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار