بهره مندی همه مردم قم از آب آشامیدنی سالم

قم (پانا) - مدیر عامل آبفای استان قم از بهره مندی همه مردم قم از آب آشامیدنی سالم به عنوان عملکرد مثبت اداره آب و فاضلاب استان نام برد.

کد مطلب: ۹۹۱۵۴۹
لینک کوتاه کپی شد
بهره مندی همه مردم قم از آب آشامیدنی سالم

علی جان صادق‌پور پیش از ظهر امروز در نشست خبری که به مناسبت 11 دی ماه سالروز تشکیل شرکت های آب و فاضلاب در سالن جلسات شرکت آب و فاضلاب استان قم برگزار شد، اظهار کرد: امروز تمام شهروندان قمی از نعمت آب آشامیدنی سالم بهره مند هستند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم، با اشاره به تاسیس چهار تصفیه خانه فاضلاب در شهر قم تصریح کرد: این تصفیه خانه‌ها با ظرفیت تصفیه فاضلاب برای جمعیتی بالغ بر 600 هزار نفر و نیز شبکه جمع آوری انتقال فاضلاب تاسیس شده است.

وی گفت: تاسیس آزمایشگاه‌های مرکزی پیشرفته، سیستم مشترک جمع آوری فاضلاب اشاره و اجرای 2 هزار و 300 کیلومتر شبکه آب در استان از جمله اقدامتی است که حرکت پرشتاب در راستای ارائه خدمات به مشترکین شهری و روستایی را برای ما رقم زده است.

صادق پور با بیان اختصاص 112 هزار و 600 انشعاب فاضلاب بیان کرد: افزایش حلقه‌‌های چاه آب استان قم از 6 به 71 حلقه چاه از جمله اقدامات این شرکت در طول 28 سال گذشته است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم با اشاره به نقش مهم و موثر شرکت آب و فاضلاب استان در حمایت از تولیدات داخلی افزود: در طول فعالیت دولت یازدهم و دوازدهم 202 کیلومتر توسعه شبکه آب، 118 کیلومتر اصلاح شبکه آب، 265 کیلومتر توسعه شبکه فاضلاب، رفع بیش از 107 هزار و 500 حادثه و واگذاری 84 هزار و 700 انشعاب صورت گرفته است.

وی با اشاره به اجرا و افتتاح 15 پروژه مهم با اعتباری معادل 141 میلیارد تومان در سال گذشته بیان کرد: احداث ساختمان کلرزنی، راه اندازی سایت خورشیدی 100 کیلو واتی، نصب بیش از 28 فقره فاضلاب، مطالعه و طراحی اجرای فاضلاب پردیسان از مهمترین این پروژه‌ها محسوب می شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار