برگزیدگان سومین دوره جشنواره ابوذر در لرستان ۲۶ دی معرفی می‌شوند

خرم‌آباد(پانا) مسئول سازمان بسیج رسانه لرستان گفت: اختتامیه سومین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر در این استان ۲۶ دی‌ماه با حضور رئیس سازمان بسیج رسانه برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۹۹۰۸۹۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزیدگان سومین دوره جشنواره ابوذر در لرستان ۲۶ دی معرفی می‌شوند

به گزارش خبرنگاری پانا، رضا مریدی اصل امروز دوشنبه در نشست با خبرنگاران با اشاره به برگزاری سومین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر در لرستان اظهار داشت: ایجاد رقابت سالم بین خبرنگاران و رسانه‌های استان، شناسایی افراد برتر در حوزه تولید محتوای خبری و ایجاد تعامل سازنده بین رسانه‌ها از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

وی یادآور شد: بسیج رسانه دو هدف را در برگزاری این جشنواره رسانه‌ای پیگیری می‌کند، نخست اینکه فضای تعاملی بسیار مناسبی ایجاد شود که تمام رسانه‌ها بتوانند در حوزه دفاع از انقلاب اسلامی قلم بزنند، دوم آنکه رسانه‌ها در مطالبه گری مشکلات استان تعامل کنند و تمام رسانه‌ها مطالبه گر مسائل استان باشند.

مسئول سازمان بسیج رسانه لرستان با بیان اینکه سال قبل ۷۰۰ اثر از رسانه‌های لرستان به دبیرخانه جشنواره رسانه‌ای ابوذر رسید، تصریح کرد: در نهایت سال گذشته ۱۷۰ اثر به مرحله داوری رسیدند و ۲۱ اثر به عنوان آثار برگزیده انتخاب و تقدیر شدند.

مریدی اصل با اشاره به اینکه امسال در مرحله ارسال آثار به جشنواره فیلتر قرار دادیم و آثار در ۹ قالب و ۱۱ محور دریافت شدند، افزود: بنابراین مجموع آثاری که ارسال شد ۲۷۴ اثر بود که همه آنها داوری شدند.

وی با بیان اینکه بیشترین آثار در قالب گزارش، یادداشت و مصاحبه به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است، خاطرنشان کرد: بیشترین شرکت کنندگان در این دوره جشنواره نیز فعالان رسانه‌ای شهرهای خرم آباد، بروجرد و پلدختر بوده اند.

مسئول سازمان بسیج رسانه لرستان با اشاره به اینکه اختتامیه سومین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر در لرستان ۲۶ دی ماه و با حضور مسعود بصیری رئیس سازمان بسیج رسانه کشور برگزار خواهد شد، افزود: در اختتامیه این جشنواره در هر قالب ۳ اثر به عنوان برگزیده معرفی و تقدیر خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار