مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد:

کتاب به عنوان محور سیاست ها و راهبردهای فرهنگی یزد قرار گرفته است

یزد(پانا) -نشست مدیر کل دفتر مدیریت ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با مدیران سازمان های وابسته و هم خانواده وزارتخانه برگزار شد.

کد مطلب: ۹۷۳۹۱۴
لینک کوتاه کپی شد
کتاب به عنوان محور سیاست ها و راهبردهای فرهنگی یزد قرار گرفته است

مجید جوادیان زاده، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در این نشست گفت: مجموعه دستگاه های استان یزد دارای همگرایی خوبی هستند که عمدتا تلاش می کنند تا هم افزایانه عمل کنند و در امتداد هم می باشند.
وی افزود: کارهای مشترک مناسبی به وسیله دستگاه ها انجام شده است که نمونه آن را در بحث کتاب شاهد هستیم.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد خاطرنشان کرد: در دو سه سال اخیر کتاب به عنوان محور سیاست ها و راهبردهای فرهنگی استان قرار گرفته است.
جوادیان زاده ادامه داد: انتخاب یزد به عنوان پایتختی کتاب ایران، یک موفقیت چند ضلعی است که در ادامه نیز هدف گذاری در جهت پایتختی کتاب جهان است.
وی افزود: در این راه اقدامات متعددی انجام شده که حضور در نمایشگاه بین المللی کتاب فرانکفورت یکی از این گام ها بوده است.
محمد صفرخانی، مدیر کل دفتر مدیریت ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات ووزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این مراسم گفت: راهبرد اصلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال های اخیر در جهت هم افزایی و استفاده از ظرفیت های مجموعه ها است که در دو طیف ظرفیت های داخلی مجموعه و همچنین ظرفیت های خارج از مجموعه متمرکز شده است.
وی افزود: در استان یزد شاهدیم که این اتفاق به خوبی صورت گرفته است و استفاده از ظرفیت های داخلی مورد توجه بوده و در کنار آن نیز از ظرفیت های دستگاه هایی مانند شهرداری و شورای شهر و ... به خوبی استفاده شده است.
مدیر کل دفتر مدیریت ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات ووزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: امروز ما نیازمند تعامل در دستگاه ها به منظور ارائه نقشه های راهبردی است تا بر این اساس به صورت سالانه برنامه ها دنبال شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار