برخورد با تخلف عدم درج قیمت ، در طرح نظارتی "پایش وضعیت درج قیمت کالا و خدمات"

یزد(پانا)- رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان یزد اعلام کرد این طرح از ابتدای آذر ماه سال جاری همزمان با سراسر کشور آغاز و تا پایان 30/09/98 ادامه دارد.

کد مطلب: ۹۷۰۷۸۰
لینک کوتاه کپی شد

محمد رضا علمدار یزدی با اعلام خبر فوق افزود: در راستای استمرار اطلاع رسانی نظام مند ، دقیق و بهنگام در مورد قیمت کالا و خدمات به مصرف کنندگان و با توجه به اینکه متاسفانه موضوع تخلف عدم درج قیمت در صدر تخلفات احصاء شده می باشد .

وی افزود:این سازمان در نظر دارد با اجرای طرح نظارتی "پایش وضعیت درج قیمت کالا و خدمات " به منظور شفاف سازی قیمت ها و بهره مندی قانونی هریک از عوامل زنجیره تولید ، توزیع و عرضه از سودهای مصوب قانونی ، ضمن تشویق بنگاههای صحیح العمل ، با متخلفینی که با عدم درج قیمت بر روی کالاهای خود، به صورت خودسرانه اقدام به افزایش قیمت کالاها می‌کنند برخورد نماید.

علمدار یزدی ادامه داد : صنوفی نظیر پوشاک، کیف ، کفش و لوازم خانگی و... که ماهیت کالاهای عرضه شده توسط آنها به گونه ایست که امکان درج قیمت از مبادی تولید برای آنها میسر نیست در اولویت بازرسی قرار دارند.

ایشان در ادامه از آمادگی این سازمان جهت دریافت گزارشات و شکایات مردمی از طریق تلفن 124 خبر داد و افزود: بازرسان این طرح در اسرع وقت نسبت به پیگیری این گزارشات اقدام می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار