افتتاح و بهره برداری از هشتمین مدرسه بنیاد علوی روستای گل چهر آباد شهرستان دنا

یاسوج (پانا) - هشتمین مدرسه خیری ۲ کلاسه بنیاد علوی روستای گل چهر آباد بخش پاتاوه شهرستان دنا اقتتاح و به بهره برداری رسید.

کد مطلب: ۹۵۸۹۴۷
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح و بهره برداری از هشتمین مدرسه بنیاد علوی روستای گل چهر آباد شهرستان دنا

با حضور جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی مدرسه 3 کلاسه خیری بنیاد علوی روستای گل چهرآباد بخش پاتاوه شهرستان دنا افتتاح و به بهره برداری رسید .

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد:این فضای آموزشی در زمینی به مساحت 1500 متر مربع و با 138متر زیر بنای ساختمان آموزشی در دو کلاس درس احداث شده است .

او مبلغ اعتبار این پروژه را 450 میلیون تومان عنوان کرد و افزود از مبلغ یاد شده 200 میلیون تومان آن توسط بنیاد علوی تامین و مابقی از محل اعبارات ملی _ استانی می باشد .

پیروز کرمی محوطه سازی این مدرسه خیری را 1360 متر مربع عنوان کرد و اضافه کرد طول دیوارکشی آن 156 متر طول می باشد .

کرمی با اشاره به تعهدات بنیاد علوی با نوسازی مدارس در احداث فضاهای آموزی افزود : بنیاد علوی وابسته به بنیاد مستضعفان در مرحله اول 17 کلاس درس در قالب 6 مدرسه تعهد کرده بود که همه آنها در سال 97احداث و تحویل گردید و در مرحله دوم هم از مجموعه 17 کلاس درس در قالب 8 مدرسه ، تا کنون 6 کلاس درس آن در قالب دو مدرسه احداث و تحویل مناطق آموزش و پرورش استان گردیده است .

مدیر کل نوسازی مدارس گفت : حق این است که همه ما از معلم ، دانش آموز و اولیا محترم به نحو مطلوب و شایسته ای در مواظبت و نگهداری ازاین فضاهای زیبا کوشا باشیم تا آینده گان نیز از زیبایی آنها بهرمند شوند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار