تجهیز راهدارخانه مرکزی اردبیل به سامانه های هوشمند والکترونیکی

اردبیل (پانا) - مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات وارتباطات سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای کشور از تجهیز راهدارخانه مرکزی اردبیل به امکانات الکترونیکی و سامانه های هوشمند خبرداد.

کد مطلب: ۹۴۳۶۶۶
لینک کوتاه کپی شد
تجهیز راهدارخانه مرکزی اردبیل به سامانه های هوشمند والکترونیکی

حسین متولی در جریان بازدید از ساختمان در حال احداث راهدارخانه مرکزی اردبیل گفت: با توجه به اینکه اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل جزء ادارات پیشرو در حوزه پروژه ها و فناوری های نوین است، تلاش می کنیم با ایجاد امکانات و زیرساخت های لازم استودیوی خبری مرکز مدیریت راههای اردبیل را ایجاد کنیم.

او توجه به بازارگاه ها و استارت آپ هارا در جهت افزایش بهره وری ناوگان، حذف دلال ها و در دست بودن آمار صاحبان کالا و بار از ماموریت های مهم سازمان راهداری عنوان کرد و افزود: بازارگاهها بعنوان یک واسطه الکترونیکی بین صاحبان کالا و شرکت ها هستند که نیمی از مشکلات راننده را تسهیل می کند و علاقمندان با ارائه مدارک مجوزهای لازم را اخذ کرده و در حال حاضر نیز 15 استارت آپ در سازمان راهداری فعال است.

متولی با اشاره به اینکه بحث تمرکز سامانه های نوبت دهی در پایانه ها جزء پروژه های ملی است گفت: این مهم در استان های اردبیل همدان و مازندران درحال اجراست.

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور از راه اندازی سامانه توزیع لاستیک در همه استان های کشور خبر داد و تصریح کرد: جهت توجه به درخواست ها و نیازهای رانندگان و تسهیل ارائه خدمات به آنها از این پس کلیه فرآیند توزیع از طریق سامانه انجام خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اردبیل نیز با بیان اینکه ساختمان راهدارخانه مرکزی در ۸ هزار متر مربع زیربنا و عرصه ۴ هکتاری درحال احداث است تصریح کرد: این پروژه 65درصد پیشرفت فیزیکی دارد وتلاش می کنیم بهار سال 99 به بهره برداری برسد.

علی رحمتی گفت: ساختمان راهدارخانه مرکزی اردبیل با اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی در حال احداث است که از این میزان ۱۳ میلیارد تومان مربوط به احداث ساختمان و محوطه و ۷ میلیارد تومان مربوط به تاسیسات می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار