مسابقات انتخابی المپیاد کشوری استعدادهای برتر تیراندازی با کمان آذربایجان غربی برگزار شد

ارومیه (پانا)- مسابقات انتخابی استعدادهای برتر تیراندازی با کمان آذربایجان غربی جهت حضور در المپیاد کشوری با معرفی نفرات برتر در ارومیه برگزار شد.

کد مطلب: ۹۴۲۱۴۸
لینک کوتاه کپی شد
مسابقات انتخابی المپیاد کشوری استعدادهای برتر تیراندازی با کمان آذربایجان غربی برگزار شد

رئیس هیئت تیراندازی با کمان ارومیه در گفت و گو با خبرگزاری پانا اظهار کرد: مسابقات انتخابی المپیاد کشوری تیراندازی با کمان به میزبانی شهرستان ارومیه در دو رشته ریکرو و کامپوند با شرکت 25 تیرانداز از چهار شهرستان آذربایجان غربی در سالن ایثار جانبازان برگزار شد و از هر رشته سه نفر برای اعزام به مسابقات کشوری انتخاب شدند.

مرتضی مثمر با اشاره به جزییات این مسابقات و اعزام نفرات برتر به مسابقات المپیاد کشوری گفت: مسابقات انتخابی المپیاد کشوری در دو رشته ریکرو و کامپوند در مسافت 18 متر در یک دور ده ست و پس از آن دور حذفی برگزار شد که از بین نوجوانان و نونهالان از هر رده سنی در رشته های ریکرو و کامپوند سه نفر انتخاب شده و به المپیاد نونهالان و نوجوانان کشوری که در استان اصفهان برگزار می شود اعزام می شوند.

وی در این رابطه ادامه داد: در این مسابقات 30 تیرانداز از شهرستان های ارومیه ، مهاباد ، میاندوآب و بوکان شرکت داشتند که نفرات برتر هفته آینده پس از تشکیل اردوی آمادگی به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد.

به گفته مثمر ، خانم محمدی از ارومیه و خانمها حسین نژاد و نجار از بوکان داوری این مسابقات را بر عهده داشتند.

رئیس هیئت تیراندازی با کمان ارومیه در پایان با اعلام نفرات برتر این مسابقات گفت: خانم ها آنیتا هوشیار ، آیشین بهمرام ، هلیا سعدی و آقایان صدرا کیوان، عرشیا مهدی زاده و ایلیا خیری در بخش نونهالان و خانم ها روژین یوسف فخریک و پارمیس جامع و آقایان مبین فلاحیان، فاضل عباس خواه و مهدی مصور در بخش نوجوانان به عنوان نفرات برتر انتخاب شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار