برگزاری آیین نکوداشت «احمدرضا معتمدی» در دانشگاه صداوسیما

تهران (پانا) - رئیس دانشکده ارتباطات و رسانه دانشگاه صداوسیما از برگزاری آیین نکوداشت «احمدرضا معتمدی»، به همراه اکران، تحلیل و نقد  "سوءتفاهم"، جدیدترین ساخته سینمایی وی در دانشگاه صداوسیما خبر داد.

کد مطلب: ۹۱۰۶۹۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری آیین نکوداشت «احمدرضا معتمدی» در دانشگاه صداوسیما

محمدحسین ساعی ضمن اعلام این خبر افزود: این مراسم ساعت 14 روز دوشنبه، نهم اردیبهشت ماه در محل آمفی تئاتر دانشگاه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه احمدرضا معتمدی، سبک خاص خود را در سینما دارد و تلاشی طولانی برای ورود فلسفه و حکمت به سینما چه در بعد محتوا و چه فرم داشته گفت: سینمای معتمدی، یک سینمای خاص پسند و در عین حال قابل توجه منتقدین است.

رئیس دانشکده ارتباطات و رسانه دانشگاه صداوسیما ادامه داد: هر اثر سینمایی وی، مبتنی بر یک کار نظری ویژه و نگرشی فلسفی چه به لحاظ محتوایی و چه فرم کار است که حاصل سال‌ها تجربه، کار، تدریس و تحصیل او در حوزه حکمت، فلسفه و سینماست.

ساعی با بیان اینکه فیلم سینمایی سوءتفاهم نیز تلاشی برای بیان فلسفه پست مدرن در حوزه فرا روایت به زبان سینماست اظهار کرد: در مراسم روز دوشنبه، پس از پخش و تحلیل این اثر سینمایی، آیین تقدیر و پاسداشت مقام علمی و سابقه حرفه‌ای احمدرضا معتمدی با حضور اساتید علوم اجتماعی و صاحبنظران عرصه سینما و با همکاری سازمان هنری رسانه‌ای اوج برگزار خواهد شد.

وی افزود: سخنران ویژه این مراسم استاد غلامحسین ابراهیمی دینانی است. همچنین شهاب اسفندیاری، رئیس دانشگاه صدا وسیما، سید مهدی ناظمی قره باغ، پژوهشگر حوزه فلسفه و سینما و احسان محمدحسنی، رئیس سازمان هنری رسانه ای اوج به نقد و تحلیل فیلم سینمایی سوءتفاهم می‌پردازند. لازم به ذکر است که دانشگاه صداوسیما از اساتید و دانشجویان علاقه مند جهت حضور در این مراسم دعوت می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار