خدمات اسکان به 45 هزارو 664 نفر روز از میهمانان فرهنگی دراستان اردبیل ارائه شد

اردبیل (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل گفت: تا روز هشتم فروردین ماه 98 ، 45 هزار و 664 نفر روز میهمانان فرهنگی در مراکز اسکان آموزش و پرورش استان اردبیل مستقر شدند.

کد مطلب: ۹۰۴۱۴۰
لینک کوتاه کپی شد
خدمات اسکان به 45 هزارو 664 نفر روز از میهمانان فرهنگی دراستان اردبیل ارائه شد

احمد ناصری اظهار داشت: امسال نسبت به سال‌های گذشته با استقبال مناسب فرهنگیان مواجه شدیم و تا روز هشتم فروردین ماه، 17 هزارو 133 نفر در قالب 4 هزارو 759 خانوار در مراکز اسکان آموزش و پرورش استان اردبیل مستقر شدند که رضایت‌مندی مناسبی از نحوه ارائه خدمات داشتند.

او خاطرنشان ساخت: در روز هشتم بهار بیشترین پذیرش از استان آذربایجان شرقی و نیز در پایگاه اسکان ناحیه یک بیشترین میهمان فرهنگی پذیرش شده است .

مدیرکل آموزش و پرورش استان ادامه داد: طبق روال سال‌های گذشته برای استقبال و پذیرش میهمانان فرهنگی در استان اردبیل اقدامات لازم را انجام داده و در این راستا 92 واحد آموزشی در 19 منطقه آموزش و پرورش استان اردبیل ساماندهی شده است .

ناصری با اشاره به اینکه آموزش و پرورش استان اردبیل رتبه 2کشور را در پذیرش میهمانان فرهنگی در ایام تابستان سال گذشته کسب کرد، گفت: در کنار آموزش و پرورش استان اردبیل سازمان‌هایی مانند استانداری،‌ میراث فرهنگی، شهرداری مرکز و شهرداری شهرستان‌های نیز در این رابطه کمک شایانی کردند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار