آمادگی مدارس اردبیل برای پذیرش میهمانان فرهنگی در نوروز 1401

اردبیل (پانا) - معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش وپرورش اردبیل از آمادگی تعدادی از مدارس این استان با ظرفیت‌های محدود و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برای اسکان میهمانان نوروزی خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۶۲۱۸۴
لینک کوتاه کپی شد
آمادگی مدارس اردبیل برای پذیرش میهمانان فرهنگی در نوروز 1401

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش اردبیل، حسین برزگر ماهر، معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش اردبیل در جلسه ستاد اسکان استان با عنوان اینکه میهمانان فرهنگی در عید نوروز نسبت به سال های گذشته با شرایط متفاوتی پذیرش خواهند شد، گفت: رعایت شیوه نامه های بهداشتی و محدودیت در پذیرش میهمانان فرهنگی از جمله شرایطی است که در نوروز 1401 بدان تاکید می شود.

وی با اشاره به اینکه اختصاص مدارس ویژه بخصوص شبانه روزی برای اسکان نوروزی مد نظر است، اظهار کرد: خانه معلم در شهرهای خلخال، گرمی، سرعین و نمین بعنوان مرکز پذیرش میهمانان فرهنگی در نظر گرفته شده است و از مدارس شبانه روزی و ویژه نیز می توانند برای اسکان فرهنگیان استفاده کنند.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش وپرورش استان در بخش دیگری از سخنانش به آمادگی مراکز شبانه روزی در شهرهای نیر، پارس آباد، بیله سوار و مشگین شهر اشاره کرد.

وی افزود: در شهر اردبیل نیز تعداد محدودی از مدارس ویژه از هر ناحیه برای اسکان در نظر گرفته شده است و به همین منظور مرکز پذیرش مشترکی نیز برای نواحی یک و دو ایجاد خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار