رقابت داغ یوونتوس و رئال مادرید برای خرید ستاره تاتنهام

تهران (پانا) – یوونتوس تلاش خود برای جذب یکی از ستاره‌های باشگاه تاتنهام را آغاز کرده و امیدوار است بتواند رقابت با رئال مادرید را بر سر این بازیکن با پیروزی پشت سر بگذارد.

کد مطلب: ۹۰۲۴۳۲
لینک کوتاه کپی شد
رقابت داغ یوونتوس و رئال مادرید برای خرید ستاره تاتنهام

به گزارش کالچیو مترو، کریستین اریکسن ستاره دانمارکی تیم تاتنهام یکی از اهداف بزرگ یوونتوس در فصل نقل و انتقالات تابستانی است. قرارداد این هافبک با استعداد تابستانی 2020 به پایان خواهد رسید و اینکه او هنوز قراردادش را با تاتنهام تمدید نکرده خبر خوبی برای مشتری‌های این هافبک دانمارکی است.

باشگاه تاتنهام همچنان معتقد است که اریکسن قراردادش را با این تیم تمدید می‌کند اما در صورت تمدید نشدن قرارداد، آنها با قیمتی بالا پیش از پایان قرارداد هافبک‌شان را به فروش می‌رسانند.

فابیو پاراتچی، مدیر ورزشی باشگاه یوونتوس، مدت‌هاست اریکسن را مورد ستایش قرار می‌دهد و گفته شده مدیران یوونتوس چند وقتی است که مذاکره با مدیر برنامه‌های این هافبک 27ساله را آغاز کرده‌اند و پیشنهاد نهایی تابستانی 2019 به این بازیکن داده می‌شود. البته علاقه رئال مادرید و زیدان به خرید اریکسن خبر بدی است که به یوونتوس رسیده است و می‌تواند کار قهرمان ایتالیا را برای این خرید سخت کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار