معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان:

یک هزار و 920 نفر از دانش‌آموز استان کردستان در مسابقات قرآن و معارف اسلامی شرکت کردند

سنندج(پانا)-معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان از آغاز مسابقات مرحله استانی قرآن و معارف اسلامی ویژه دانش آموزان دوره متوسطه خبر داد و گفت: در این مرحله یک هزار و 920 نفر از دانش آموزان استان با هم به رقابت می پردازند.

کد مطلب: ۸۸۲۳۷۳
لینک کوتاه کپی شد
یک هزار و 920 نفر از دانش‌آموز استان  کردستان در مسابقات قرآن و معارف اسلامی شرکت کردند

حجت الله نریمانی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کردستان با اعلام این خبر گفت: سی و هفتمین دوره مسابقات مرحله استانی قرآن و معارف اسلامی دانش آموزان استان در سه بخش: قرآن، عترت و نماز در رشته های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ عمومی، حفظ ویژه، مفاهیم و تفسیر قرآن کریم، اذان، احکام، صحیفه سجادیه، انشای نماز و مداحی با حضور دانش آموزان منتخب شهرستان ها و مناطق از 18 اسفند آغاز و تا 23 اسفندماه در اردوگاه شهید سلیمان خاطر سنندج ادامه دارد.

وی با بیان اینکه این مسابقات در چهار مرحله آموزشگاهی، شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می شود؛ گفت: در این دوره از مسابقات دانش آموزان برتر مرحله شهرستانی به تفکیک دختر و پسر در دو دوره تحصیلی متوسطه اول و دوم حضور فعال دارند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان ادامه داد: در مرحله آموزشگاهی دانش آموزان دوره ابتدایی نیز در مسابقات قرآن و معارف اسلامی شرکت خواهند کرد .

نریمانی همچنین از برگزاری مسابقات قرآن، نماز و عترت ویژه فرهنگیان استان در 25 اسفند ماه سال جاری در اردوگاه شهید سلیمان خاطر خبر داد و گفت: این مسابقات با حضور 128 نفر از فرهنگیان استان در رشته های حفظ و قرائت قرآن، نهج البلاغه و الگوی برتر تدریس احکام نماز برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار