رئیس بنیاد شهید ری: مردم شهرری از پیشگامان انقلاب اسلامی هستند

شهرری (پانا) - رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری با بیان اینکه جرقه انقلاب اسلامی از شهرری آغاز شد گفت: مردم شهرری جزو پیشگامان پیشبرد اهداف والای انقلابی بوده و سهم بسیاری را در پیروزی انقلاب دارند.

کد مطلب: ۸۸۲۱۱۳
لینک کوتاه کپی شد
رئیس بنیاد شهید ری: مردم شهرری از پیشگامان انقلاب اسلامی هستند

حسین نصراله در جلسه گرامیداشت شهدای پیشگام انقلاب اسلامی 18 دی که با حضور مسئولان ادارات شهرستان ری برگزار شد گفت: 18 دی نماد وفاداری و استقامت مردم شهرری در مقابل حکومت ظلم و فساد بود.

او با بیان اینکه معرفی و شناسایی ایام مهم از جمله 18 دی برای نسل امروز و آینده یک ضرورت است تا با اهداف و آرمان‌های شهدا آشنا شوند افزود: امسال با توجه به تهدیدات دشمنان باید مراسم 18 دی باشکوه و عظمت بیشتری در مقایسه با سال‌های قبل برگزار شود.

رئیس بنیاد شهید شهرستان ری بیان کرد: سازمان‌های مردم نهاد در معرفی آشنایی نسل جوان با شهدا و ایام خاص از جمله 9 دی و 18 دی نقش تاثیرگذاری دارند، توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان انقلاب در طول 40 ساله انقلاب اسلامی با شکست مواجه شد اما آنها مایوس نشدند و همچنان قصد ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را دارند.

نصراله با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و شناخت جوانان با زندگی و اهداف شهدا از مهم‌ترین راهکارهای مقابله با جنگ نرم به شمار می رود گفت: پدران و مادران شهدا تاریخ زنده و جاودان انقلاب هستند و باید از حضور آنها در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت درس گرفت و بهره مند شد.

او گفت: غبارروبی مزار شهدا و برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای 18 دی از مهم‌ترین برنامه‌های بنیاد شهید در زمینه معرفی و آشنایی جامعه به ویژه نسل جوان با این روز مهم و تاثیرگذار است.

گفتنی است مردم شهرری در قیام حماسی و تاریخی 18 دی سال 57 با یک حرکت انقلابی پس از تجمع در صحن حرم عبدالعظیم (ع) به پیشگامی آیت ا... زاری و آیت ا... کنی حضور یافته و قیامی ماندگار علیه استبداد پهلوی ثبت و خلق کردند.

در این حماسه تاریخی قاسم سبزعلی، عباس ملکی، اصغر طرق‌وردی و علی کوهی‌نژاد به شهادت رسیدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار