فراخوان فیلم کوتاه و طرح های پروژه «خلاقیت» در هنرستان کاردانش ثامن الائمه(ع) قم

قم(پانا): دبیر اجرایی پروژه خلاقیت هنرستان کاردانش ثامن الائمه(ع)ناحیه یک آموزش و پرورش قم از اعلام فراخوان طرح های خلاقانه و مبتنی بر نوآوری در این واحد آموزشی خبر داد.

کد مطلب: ۸۶۸۹۴۴
لینک کوتاه کپی شد
فراخوان فیلم کوتاه و طرح های پروژه «خلاقیت» در هنرستان کاردانش ثامن الائمه(ع) قم

مهندس «محمد مهدی» اظهار داشت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر توجه به کالای ایرانی و از آنجا که یکی از رسالت های واحدهای آموزشی شناخت استعدادها و پرورش آنها در زمینه های مختلف بخصوص حمایت از تولید ملی است، هنرستان کاردانش ثامن الائمه(ع) اقدام به برنامه ریزی و فراخوان طرح های مبتنی بر نوآوری و خلاقیت در رشته های متنوع فعال در این واحد آموزشی نموده است.
وی با بیان اینکه فراخوان مزبور شامل هنرجویان رشته های برق ساختمان و لوازم خانگی، نقشه کشی ساختمان، چاپ دستی، مکانیک و تراشکاری، تصویربرداری و تعمیر تلفن همراه می باشد، افزود: علاقمندان می توانند طرح های نوآورانه خود را در زمینه های ساخت قطعات و وسایل، موتور و یا مدارهای کمک آموزشی، ساخت لوازم خانگی برقی دستی و مدارهای برقی کمک آموزشی، و ساخت مدارهای کمک آموزشی در تلفن همراه، ساخت ماکت یا قاب های نقوش سنتی معماری و قاب های طراحی و نقاشی ارائه دهند.
مهدی همچنین عنوان کرد: تولید فیلم کوتاه مرتبط با موضوع خلاقیت در تولید در قالب جشنواره فیلم کوتاه ثامن نیز از موضوعات و بخش های این فراخوان می باشد.
دبیر اجرایی پروژه افزود: آثار ارسالی در نمایشگاه هفته مشاغل در هفته اول اردیبهشت سال 98 در معرض نمایش قرار خواهد گرفت و آثار برگزیده نیز علاوه بر تقدیر، به جشنواره های استانی و حوزه آموزش و پرورش بویژه جشنواره خوارزمی ارسال خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: این واحد آموزشی آمادگی دارد با توجه به اهمیت موضوع خلاقیت و حمایت از کالای ایرانی و ضرورت ترویج این تفکر در سطوح جامعه، با دیگر مراکز آموزشی در خصوص موارد یادشده، تعامل نماید.
انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار