فرماندار اسلامشهر :

بهترین و موثرترین راه دفاع غیر نظامی جهت دانش آموزان کسب علم و دانش است

اسلامشهر ( پانا ) - زنگ آغاز هفته پدافند غیر عامل در مدارس اسلامشهر، با حضور فرماندار شهرستان در دبیرستان دخترانه شهید اورکی به صورت نمادین نواخته شد.

کد مطلب: ۸۶۷۰۰۵
لینک کوتاه کپی شد
بهترین و موثرترین راه دفاع غیر نظامی جهت دانش آموزان کسب علم و دانش است

در این مراسم که رئیس و شورای معاونین آموزش و پرورش اسلامشهرنیزحضور داشتند، مسعود مرسلپور در سخنانی اظهار داشت: پدافند غیرعامل با نشان دادن راههای غیر نظامی دفاع از خود، می تواند نقش اساسی در زندگی ما ایفا کند.
وی در ادامه بهترین و موثرترین راه دفاع غیر نظامی از خود را کسب علم و دانش عنوان کرد و گفت: همه ما باید بدانیم چگونه زندگی کنیم تا در معرض تهدید و آسیب نباشیم و در مقابل تهدیدات مختلف مصون بمانیم.
مرسلپور با بیان اینکه بسیاری از بیماریها و آلودگی ها در دنیای امروز ساخته دست عده ای افراد سودجو است، افزود: همه ما باید مسلح به علم و آگاهی باشیم تا بتوانیم امنیت فردی، خانوادگی و اجتماعی را تامین کنیم.
وی با اشاره به نگاه ویژه دولت تدبیر و امید به علم و علم آموزی در کشور تصریح کرد:در سالهای اخیر جوانان ما در زمینه تولید علم در رشته های مختلف پزشکی، مهندسی، علوم پایه و... توفیقات بسیاری داشتند و در اکثرعلوم، ایران اسلامی جزء کشورهای پیشرو در سطح جهان و منطقه شناخته می شوند.
فرماندار اسلامشهر با بیان اینکه دانش آموزان می توانند به عنوان سفیران پدافند غیر عامل علاوه برکسب آموزش های لازم،در انتقال موضوعات مربوط به پدافند غیر عامل به سایر اعضای جامعه کمک کنند، گفت: شما دانش آموزان باید به اهمیت و نقش سازنده خود در جامعه واقف باشید، چرا که می توانید به واسطه کسب علم و دانش جامعه را متحول سازید.
وی همچنین با اشاره به خطرات بی توجهی به مقوله مهم پدافند غیرعامل افزود: توجه هرچه بیشتر به مولفه های مختلف پدافند غیرعامل، سعادت شما دانش آموزان را به عنوان آینده سازان ایران اسلامی تامین خواهد کرد.
شایان ذکر است، فرماندار اسلامشهر علاوه بر بازدید از نمایشگاه پدافند غیرعامل در دبیرستان شهید اورکی، از تعدادی از دانش آموزان برتر این آموزشگاه نیز تجلیل بعمل آورد.

/خبرنگار:ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار