مدیر کل حج و زیارت آذربایجان غربی:

۱۸هزار نفر برای پیاده روی اربعین از آذربایجان غربی ثبت نام کردند

ارومیه (پانا)-– مدیرکل حج و زیارت آذربایجان غربی از ثبت نام ۱۸ هزار و ۳۰۰ نفر از استان برای حضور در مراسم پیاده روی اربعین حسینی خبر داد.

کد مطلب: ۸۶۴۹۲۰
لینک کوتاه کپی شد
۱۸هزار نفر برای پیاده روی اربعین از آذربایجان غربی ثبت نام کردند

محمدرضا ندیری مدیرکل حج و زیارت آذربایجان غربی با بیان اینکه ثبت نام تا روز چهارم آبان ماه سالجاری ادامه دارد افزود: امسال پیش بینی می شود ۱۹ هزار نفر از استان در مراسم پیاده روی شرکت کنند که نسبت به مدت مشابه ۱۰ الی ۱۵ درصد رشد دارد.

وی با بیان اینکه از این تعداد ثبت نام روادید ۱۶ هزار و ۱۰۰ صادر شده است عنوان کرد: روادید افراد باقی مانده در کمتر از ۴۸ ساعت آینده صادر و تحویل زائران می شود.

ندیری با هشدار به زائران و علاقمندان برای حضور در مراسم معنوی پیاده روی اربعین خاطرنشان کرد: زائران امسال باید دارای ویزا و گذرنامه باشند چون امسال سختی برای افرادی که بدون ویزا و گذرنامه باشند از جمله سه سال زندان در نظر گرفته شده است.

مدیرکل حج و زیارت آذربایجان غربی با بیان اینکه ۳۵ دفتر زیارتی برای ثبت نام زائران پیاده روی اربعین حسینی فعال است گفت: ۳۲ دفتر از این تعداد به صورت دائم فعال بوده و سه دفتر نیز به صورت موقت در شهرستان های فاقد دفتر زیارتی راه اندازی شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار