سرمربی تیم شهرداری ارومیه:

کیفیت تیم های حاضر در لیگ برتر والیبال کشور یکسان است

ارومیه (پانا)- سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه با اشاره به پراکندگی بازیکنان ملی پوش و باتجربه در ترکیب اغلب تیم های لیگ برتری، گفت: امسال کیفیت تیم های حاضر در این لیگ یکسان است و به همین علت، سال سختی برای تمامی تیم های حاضر رقم خواهد خورد.

کد مطلب: ۸۶۰۱۴۶
لینک کوتاه کپی شد
کیفیت تیم های حاضر در لیگ برتر والیبال کشور یکسان است

جاوید محسنی نیا سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه افزود: در سال های گذشته اغلب بازیکنان مطرح و صاحب نام در یک یا 2 تیم حضور داشتند ولی امسال این اتفاق صورت نگرفته و بیشتر تیم های حاضر در لیگ برتر از قدرت یکسانی برخوردار است.

محسنی نیا بیان کرد: تیم شهرداری جوان ارومیه پس از کسب عنوان نایب قهرمانی لیگ دسته یک فصل گذشته امسال با قدرت تمام وارد رقابت های لیگ برتر شده است.

وی ادامه داد: ترکیب تیم شهرداری ارومیه از بازیکنان بومی و جوان تشکیل شده و فقط بازیکنانی با تجربه ای همچون فرهاد پیروت پور، عبدالرضا علیزاده، معین رحیمی و بهرام فرید را در کنار جوانان به خدمت گرفته ایم.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: تمرینات آمادگی تیم از ماه گذشته آغاز و بازیکنان حاضر آمادگی بسیار خوبی دارند.

محسنی نیا از برگزاری چند دیدار تدارکاتی با تیم والیبال شهرداری تبریز خبر داد و افزود: پیش از این قرار بود چندین دیدار دوستانه با تیم دورنا اسپور ارومیه داشته باشیم که از این تصمیم منصرف شدیم.

وی ادامه داد: نخستین دیدار تیم والیبال شهرداری ارومیه 25 مهر ماه جاری در سال غدیر ارومیه برگزار می شود و در هفته دوم نیز میهمان تیم گنبد خواهیم بود.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه اضافه کرد: هیچ یک از بازیکنان بومی و ملی پوش ارومیه با تیم شهرداری ارومیه قرارداد ندارند و با کمترین مبالغ به ترکیب سایر تیم های حاضر در لیگ برتر ایران پیوسته اند که ما نیز به تصمیم آنها احترام می گذاریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار