معاون پرورشی آموزش و پرورش: همیاران پلیس به ایجاد امنیت و آرامش جامعه کمک می‌کنند

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش بر نقش همیاران پلیس برای ایجاد امنیت و آرامش در جامعه تاکید کرد.

کد مطلب: ۸۵۹۸۷۶
لینک کوتاه کپی شد
معاون پرورشی آموزش و پرورش: همیاران پلیس به ایجاد امنیت و آرامش جامعه کمک می‌کنند

مراسم همیار پلیس تحت عنوان بهار مهر و دانش با هدف فرهنگ ترافیک در مدرسه، در مجتمع آموزشی پسرانه فرزانگان ناجا امروز با حضور علیرضا کاظمی، معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، علی رمضانی مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی، تقی مهری، رئیس پلیس راهور ناجا، عبدالرسول کریمی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران و دیگر مسئولان برگزار شد.

علیرضا کاظمی در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی خطاب به دانش‌آموزان گفت: «باید دو کار در این هفته انجام دهیم؛ اول این که قدردان و قدرشناس زحمات نیروی انتظامی که امنیت و آرامش را برای ما برقرار می‌کند باشیم.»

او ادامه داد: «تنها نهاد و دستگاهی که شبانه‌روز تلاش می‌کند تا امنیت و آرامش را برای یک زندگی و تحصیل خوب برقرار کند نیروی انتظامی است.»

کاظمی کار دوم را کمک به پلیس راهنمایی و رانندگی کشور برای رعایت قوانین دانست و گفت: «شما دانش‌آموزان با این نقش به ایجاد امنیت و آرامش جامعه کمک می‌کنید. باید دانش خود را در این حوزه بالا ببرید حتما باید از برنامه‌های خوبی که همکاران در پلیس راهنمایی و رانندگی می‌گذارند استفاده و دستور آنان را اجرا کنید.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار