معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پدورش خوزستان در گفتگو با پانا :

آئین عاطفه ها فرصتی برای ترویج فرهنگ مهربانی است

اهواز (پانا ) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خوزستان گفت: آئین عاطفه ها فرصت مناسبی برای ترویج فرهنگ زیبای مهربانی و عشق ورزی به نیازمندان است.

کد مطلب: ۸۵۹۶۰۱
لینک کوتاه کپی شد
آئین عاطفه ها فرصتی برای ترویج فرهنگ مهربانی است

مهدی رفیعی دهکردی در حاشیه جشن مهر عاطفه ها در گفتگوی با پانا اظهار کرد: مرحله نخست آئین عاطفه ها در روز 25 شهریور سال جاری برگزار شد که در این مرحله با شناسایی نیازهای دانش آموزان کم بضاعت، کمک های مردمی جمع آوری شد.

وی با اشاره به اینکه مرحله دوم آئین عاطفه ها در مدارس سراسرکشور با نواختن زنگ عاطفه ها برگزار شده است، خاطر نشان کرد: دانش آموزان در 11 مهر ماه با دست های پر محبت خویش سراسر کشور را گلباران کردند و به دانش آموزان کم بضاعت کمک می کنند.

رفیعی در ادامه افزود: آئین مهر عاطفه ها در راستای ترویج فرهنگ زیبای مهربانی، عشق ورزی و احساس مسئولیت به نیازمندان برگزار می شود. بنابراین همکاری آموزش و پرورش با نهادهای فرهنگی مانند کمیته امداد امام خمینی (ره) سبب گسترش و تقویت ارزش های ناب اسلامی و انسانی در بین دانش آموزان می شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خوزستان در پایان، گفت: دانش آموزان خوزستانی با مشارکت فعال و داوطلبانه در این آئین جلوه های با شکوهی از همدلی و همدردی با همنوعان را به وجود آوردند. همچنین آن ها ثابت کردند که آئین عاطفه ها به یک روز خاص محدود نمی شود و در همه روزهای سال می توانیم مهربان باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار