به مناسبت هفته دفاع مقدس صورت گرفت:

دیدارمسئولین استانی باخانواده شهدا در شهرری

شهرری(پانا)- همزمان با هفته دفاع مقدس و روز شهدا، نمایندگان مردم تهران، ری، شمیران و پردیس در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان ری ، رئیس بنیاد شهید شهرستان ری، شهردار منطقه ۲۰ و جمعی ازمسئولان شهرستان با خانواده سه شهید شهرستان ری دیدار و گفتگو کردند.

کد مطلب: ۸۵۸۷۶۹
لینک کوتاه کپی شد
دیدارمسئولین استانی  باخانواده شهدا در شهرری

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، پروانه مافی و فریده اولاد قبا، از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، سردار علایی از فرماندهان دوران دفاع مقدس، هدایت الله جمالی پور فرماندار ری، خانجانی معاون سیاسی انتظامی فرمانداری ری، سردار خزایی رئیس کانون ایثارگران حزب کارگزاران سازندگی کشور، نرگس جلیلی مشاور امور بانوان شاهد و ایثارگران بنیاد شهید، حسین نصرالله رئیس بنیاد شهید شهرری، فرهاد افشار شهردار منطقه 20 و جمعی ازمسئولان شهرری با سه خانواده شهیدان کاظم نجفی رستگار، شجاعی فرد و سلیمی پور در شهرری دیدار کردند.

نرگس جلیلی، مشاور امور بانوان شاهد و ایثارگران بنیاد شهید کشور در سخنانی با قدردانی از خانواده های معظم شهدا اظهار داشت: وظیفه اصلی ما خدمت رسانی به خانواده شهداست و طرح سپاس در راستای تکریم خانواده شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اجرا شده است.

وی ادامه داد: نسل جدید و آیندگان باید بدانند که شهدا چه کار بزرگی برای حفظ ارزش ها و مرزهای کشور انجام دادند و در راه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، آزادگان و جانبازان فرمانداران، شهرداران، نمایندگان و همه مسئولان باید تمام سعی و تلاش خود را به کار بگیرند.

پروانه مافی نماینده مردم تهران، ری، شمیران و پردیس در مجلس شورای اسلامی، در سخنانی گفت: ما از حضور در نزد خانواده شهدا و فرمایشات ایشان انرژی می گیریم،خانواده های معظم شهدا مستجاب الدعوه هستندو ما نیازمند دعای شما مقربان درگاه الهی هستیم و دعا کنید که در انجام وظایف در حضور شهدا رو سفید باشیم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه فراکسیون ایثارگران در مجلس فعال است، توجه به موضوع خانواده شهدا و ایثارگران مورد تاکید نمایندگان است و تلاش می شود که حق و حقوق آنها حفظ شود گاهی امکان دارد غفلت هایی شود و نتوانیم وظیفه مان را انجام دهیم لذا در دیدار با شما عزیزان تقاضا می کنیم که نقطه نظرات خود را در جهت اصلاح امور بفرمائید تا در مجلس پیگیری کنیم.
فریده اولاد قباد، عضو فراکسیون شاهد و ایثارگران در مجلس شورای اسلامی هم گفت: در جلسه ای که هفته گذشته با آقای شهیدی معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران داشتیم دغدغه خانواده های شهدا را مورد پیگیری قرار دادیم.

وی افزود: قوانین زیادی مصوب می شود اما متاسفانه بسیاری از قوانین اجرا نمی شود در حالی که اخبار آن را در بوق و کرنا می کنند که خانواده شهدا، ایثارگان و آزادگان امتیازات بسیاری می گیرند این در حالی است که این قشر عزیز راه خودشان را می روند و پای ارزش های دینی و آرمان های شهدا ایستاده اند.
وی افزود: مسئولان وصیت نامه های شهدا را بخوانند؛ شهدا برای همه اقشار از جمله خانم ها، جوانان، مسئولان و... پیام داشته اند. اما ما در اطلاع رسانی سبک زندگی شهدا قصور کرده ایم. خیلی ها شهدای ما را نمی شناسند؛ مزین کردن نام کوچه ها به نام شهدا کفایت نمی کند شناخت داشتن از شهدا و سیره و سبک زندگی آنها مهم است.
شایان ذکر است ، در ادامه دیدار مسئولان با حضور در مقبره شهدا گمنام شهرستان ری واقه در فرهنگسرای ولاء ضمن قرائت فاتحه برای شادی روح شهدا با آرمان های شهدا تجدید میثاق کردند.

/خبرنگار: نوریه احمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار