تجلیل از یک هزار مادر شهید در شهرری

شهرری (پانا)- با حضور مسئولین و برای سومین سال، به مناسبت هفته بزرگداشت مقام مادر و زن از یکهزار مادر شهید در شهرری تجلیل به عمل آمد.

کد مطلب: ۸۰۶۸۸۵
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از یک هزار مادر شهید در شهرری

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، مراسم تجلیل از مادران شهید شهرستان ری با حضور هزار مادر شهید، حجت الاسلام شاهچراغی امام جمعه شهرری، مرتضوی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران، جمالی پور فرماندار شهرستان ری، صفوی شهردار منطقه۲۰تهران، نصرالله رئیس بنیاد شهید و امور ایثار شهرستان ری و حجت الاسلام مسلمی معاونت اجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه بیست در حسینیه فاطمه زهرا(س) سپاه سیداشهدا(ع)برگزار شد.

عبدالله مرتضوی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران در این مراسم گفت: تجلیل از مادران شهدا به معنی تجلیل از حضرت فاطمه زهرا(س) است زیرا ایشان هم مادر شهید و هم همسر شهید هستند.

وی ادامه داد: امیدوارم خداوند به برکت خون شهیدان همه ما را در ادامه راه شهدا ثابت قدم بدارد و به شما خانواده های عزیز توفیق ادامه راه شهیدان را عنایت فرماید.

سپس حجت الاسلام مسعود عالی درباره ارزش زن و مقایسه زن بین فرهنگ دینی و جوامع غربی سخنرانی کرد و گفت: محور تربیت فرزندان، مادر است و اگر در جامعه ای زن سقوط کند، آن جامعه دچار فروپاشی شده و تربیت نخواهد شد.

وی با اشاره به جنگ نرمی که امروز درگیر آن هستیم، ابراز کرد: امروز دشمن در مرزها با ما جنگ نمی کند بلکه از طریق رسانه، فضای مجازی و شبکه های اجتماعی وارد خانه های ما شده و رقبای تربیتی ما شده و لذا در بحث تربیت فرزندانمان مهمترین رقیب ما گوشیهای تلفن همراه و فضای مجازی است.

/خبرنگار: محمد محسنی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار