مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی خبر داد:

شرکت حدود 500 متسابق در چهل و یکمین دوره مسابقات کشوری قرآن اوقاف

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی گفت: حدود 500 متسابق در چهل و یکمین دوره مسابقات کشوری قرآن اوقاف که در شهرستان اراک برگزار می شود حضور خواهند داشت.

کد مطلب: ۸۵۷۹۴۷
لینک کوتاه کپی شد
شرکت حدود 500 متسابق در چهل و یکمین دوره مسابقات کشوری قرآن اوقاف

حجت الاسلام دلاوری در جمع خبرنگاران افزود: از این تعداد 310 شرکت کننده خواهر و 137 متسابق برادر هستند.

وی ادامه داد: 60 داور، 70 نفر از اصحاب رسانه و 200 نفر به عنوان عوامل اجرایی در کنار نیروهای خدمات رسان اعم از اورژانس، آتش نشانی و ... همکاری خواهند داشت.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی بیان کرد: سهیمه حضور مدعوین شهرستانی نیز مشخص و بیشتر تلاش شده از افراد تاثیرگذار اعم از نخبگان علمی، ورزشی، فرهنگی و... دعوت بعمل آید.

حجت الاسلام دلاوری برپایی نمایشگاه دستاوردهای قرآنی دستگاه های اجرایی که بر اساس نیاز آنها به حدود 25 غرفه رسیده و تا فردا تکمیل و آماده بهره برداری می شود، ارسال گزارش ها به مرکز امور قرآنی سازمان اقاف و امرو خیریه کشور و پخش برنامه تا شکوه چهل و یکم از صدا و سیمای مرکز آفتاب استان مرکزی را از اقدامات صورت گرفته عنوان کرد.

رئیس امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی نیز گفت: چاپ 10 هزار جلد قرآن کریم، چاپ کتاب سوره های سرخ و برپایی محافل انس با قرآن کریم از اقداماتی بشمار می رود که به مناسبت برگزاری چهل و یکمین دوره مسابقات برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام حسینخانی افزود: تداک سرویس ایاب و ذهاب رایگان ویژه مردم علاقمند به حضور در مسابقات، نصب بیلبوردهای تبلیغاتی، چاپ بروشور اطلاع رسانی و... نیز اجرایی شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار