برگزاری «سوگواره احل من العسل» در شیراز

شیراز (پانا) - ششمین سوگواره سراسری احلی من العسل صبح امروز با حضور پرشور نوجوانان و علاقمندان به اهل بیت علیهم السلام در شیراز برگزار شد.

کد مطلب: ۸۵۴۴۳۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری «سوگواره احل من العسل»  در شیراز

سوگواره نوجوانان حسینی با حضور بیش از ۲۰۰۰ دانش آموز نوجوان از نواحی چهارگانه شیراز و با مداحی مداحان نوجوان در حرم سید علاء الدین حسین برگزار شد و دانش آموزان در این مراسم، عشق و ارادت خود را به قاسم ابن الحسن (ع) با سینه زنی و سوگواری نشان دادند.

این مراسم میزبان سه تن از شهیدان گمنام هشت سال دفاع مقدس بود که شور و حال خاصی را به این مجلس بخشیدند.

این مراسم همزمان با سراسر کشور و با همکاری اداره کل آموزش و پرورش و سازمان دانش آموزی فارس و همچنین اداره کل اوقاف و امور خیریه و صدا وسیمای فارس برگزارشد.

دانش آموزان حاضر در این مراسم در گفت و گو با پانا از حال و هوای خود در این مراسم سخن گفتند: یکی از این دانش آموزان از آشنایی خود با حضرت قاسم گفت و از شجاعت حضرت قاسم در نوجوانی و در مبارزه با دشمن و حفظ دین گفت و اینکه این می تواند برای همه ما یک الگوی بصیرتی باشد.

سجاد یکی دیگر از دانش آموزان حاضر در این مراسم نیز گفت: به عنوان یک نوجوان با حضور در این سوگواره با توجه به میثاق نامه ای که خوانده شد احساس مسؤلیت کردم و با خودم عهد بستم که تا جاییکه در توان دارم در مسیر کربلا و عاشورییان باشم.

در پایان این مراسم میثاق نامه دانش آموزان و نوجوانان حسینی قرائت شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار