سیمای شهر همدان عاشورایی می شود

همدان (پانا) - سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری از فضاسازی شهر همدان همزمان با آغاز ماه محرم و شروع ایام عزاداری اباعبدا...الحسین(ع) خبر داد.

کد مطلب: ۸۵۳۹۹۱
لینک کوتاه کپی شد
سیمای شهر همدان  عاشورایی می شود

بابک مهدی آزاد یکی از اهداف مهم این امر را هویت‌بخشی به سیمای شهرها در ایام سوگواری و عزاداری و ترویج این فرهنگ بین آحاد مردم و نهادینه کردن آن در بین نسل‌ها برشمرد و اظهار کرد: این امر موضوعی است که مسؤولان در این زمان باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشند.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری فضاسازی و مناسب‌سازی منظر شهری در مناسبت‌های مذهبی را از وظایف این سازمان برشمرد و گفت: تمامی پرچم‌های بزرگ در میادین به رنگ مشکی مزین خواهند شد. همچنین به جای پرچم‌های بزرگ، عرشه پل‌ها پرچم‌هایی که منقش به نام امام حسین(ع) و تصاویر مرتبط با ماه محرم هستند، نصب می‌شوند.

مهدی آزاد با بیان اینکه عوامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری در این ایام اقدام به نصب بیش از 30 هزار متر ریسه متناسب با این ایام در نقاط مختلف شهر و خیابان‌های پرتردد و مسیر عبور عزاداران حسینی کرده‌اند، عنوان کرد: تمام ظرفیت تبلیغاتی این سازمان در این ایام به صورت رایگان به هیأت‌های مذهبی جهت اطلاع رسانی مراسم اختصاص یافته و جهت نصب داربست تبلیعاتی در محدوده شهر مجوزهای لازم در کمترین زمان ممکن به مراجعان داده می‌شود.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری با بیان اینکه ارتقای سیما و منظر شهری و مقابله هدفمند با زوائد بصری یکی از دغدغه‌های جدی مجموعه مدیریت شهری به شمار می‌رود، یادآور شد: نظارت بر رعایت منظر شهری توسط هیأت در ایام محرم از اقدامات مهم این سازمان است که با هماهنگی نهادهای ذی ربط و دستگاه‌های اجرایی صورت خواهد پذیرفت.

مهدی آزاد در پایان با بیان اینکه همه در جهت ابراز ارادت به ساحت مقدس ابا عبدا... الحسین و خاندان عصمت و طهارت حرکت می‌کنیم، توجه به حقوق دیگران را از آموزه‌های مهم دین اسلام خوانده و رعایت به این مسائل را توسط هیأت‌های مذهبی خواستار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار