رئیس کارخانه هبلکس رضوی واحد بیرجند خبر داد:

تولید سالانه ۱۵۰ هزار متر مکعب هبلکس

بیرجند ( پانا)- رئیس کارخانه هبلکس رضوی واحد بیرجند با اشاره به اینکه این کارخانه به طور سالانه ۱۵۰ هزار مترمکعب بلوک سبک هبلکس را تولید می کند ،گفت : بیش از یک سوم محصولات این کارخانه به کشور های دیگر از جمله عراق و افغانستان صادر میشود

کد مطلب: ۸۴۸۹۸۶
لینک کوتاه کپی شد
تولید سالانه ۱۵۰ هزار متر مکعب هبلکس

علیرضا عابدی رئیس کارخانه هبلکس رضوی واحد بیرجند صبح امروز در بازدید دکتر عبدالبصیر سالنگی والی ولایت فراه افغانستان از این کارخانه ، به مزیت های استفاده از این بلوک ها اشاره کرد و گفت : مقاومت بلوک در برابر یخ زدگی،حرارت و سرعت در اجرا و سبکی آن از جمله ویژگی های مهم بلوک های بتنی هوادار اتوکلاو شده است .

عابدی ادامه داد: این کارخانه در طول روز ،قابلیت تولید ۶۰۰ متر مکعب بلوک را داراست و این واحد در بین ۱۲ کارخانه موجود در کشور در این حوزه ،دارنده رتبه اول است.
مدیر کارخانه هبلکس بیرجند گفت: ماسه،سیمان و آهک زنده سه ماده اصلی تولید این بلوک ها می باشد و نیز مراحل تولید آن در آزمایشگاه کنترل می شود .
وی افزود : استانداردهایی برای این بلوک ها تعیین شده است که شامل استاندارد های وزن،مقاومت ،اندازه و ضریب حرارت است.
عابدی به تولید بلوک های رنگی ،نمایی و پوشش نما اشاره کرد و اظهار کرد: از ابتدای سال ۱۲ هزار متر مکعب بلوک بتنی سبک به ارزش بیش از ۲ میلیارد تومان به خارج صادر شده است.
رئیس کارخانه هبلکس رضوی واحد بیرجند با اشاره به اینکه این کارخانه به طور سالانه ۱۵۰ هزار مترمکعب بلوک سبک هبلکس را تولید می کند ،گفت : بیش از یک سوم محصولات این کارخانه به کشور های دیگر از جمله عراق و افغانستان صادر میشود.
در حال حاضر کارخانه هبلکس رضوی واحد بیرجند ،با تمام ظرفیت کارخانه ،به تولید بلوک های بتنی هوادار اتوکلاو شده می پردازد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار