رییس هیات والیبال آذربایجان غربی:

ناکارآمدی مسوولان باشگاهی علت اصلی انحلال شهرداری ارومیه است

ارومیه (پانا)- رییس هیات والیبال آذربایجان غربی با اشاره به اینکه ناکارآمدی مسوولان باشگاهی علت اصلی انحلال شهرداری ارومیه است، گفت: انحلال این باشگاه نمی تواند والیبال ارومیه را از حضور در لیگ برتر محروم کند و با حمایت استاندار و مدیران استانی، تیمی را راهی این رقابت ها می کنیم.

کد مطلب: ۸۴۷۴۸۸
لینک کوتاه کپی شد
ناکارآمدی مسوولان باشگاهی علت اصلی انحلال شهرداری ارومیه است

کریم فروزان رییس هیات والیبال آذربایجان غربی افزود: مصوبه انحلال باشگاه شهرداری ارومیه در آستانه آغاز تمرینات تیم و با فاصله یک ماه مانده به آغاز لیگ برتر، خبر ناگواری بود که زمینه ناخرسندی هواداران را فراهم کرد.

وی بیان کرد: اگر قرار بود شورای شهر چنین تصمیمی بگیرد باید از ابتدای سال جاری با اعلام قاطع، انحلال باشگاه را به هیات والیبال و اداره کل ورزش و جوانان اعلام می کرد تا زمان کافی برای پیدا کردن اسپانسر داشته باشیم.

وی اضافه کرد: باشگاه شهرداری ارومیه در هفت سال فعالیت خود، شخصیت قهرمانی به خود نگرفته و به دلیل خود محوری و تعامل نداشتن با هیات والیبال و کارشناسان و متخصصان والیبال همواره با مشکلات فراوانی مواجه بوده است.

رییس هیات والیبال آذربایجان غربی با بیان اینکه باشگاه شهرداری ارومیه در طول هفت سال فعالیت خود در حوزه استعدادیابی فعالیتی نداشته است، ادامه داد: تیم هایی نظیر سایپا یا پیکان الگوهای مناسبی برای باشگاه کشور است که علاوه بر تیم داری در بحث بازیکن سازی نیز فعالیت دارند.

وی افزود: این در حالی است که باشگاه شهرداری ارومیه از یک ساختار ضعیف برخوردار بوده و افراد غیر والیبالی در آن فعالیت دارند.

فروزان ادامه داد: بر اساس ابلاغ فدراسیون والیبال، باشگاه شهرداری ارومیه فقط تا پایان مرداد ماه فرصت تعیین تکلیف برای حضور در مسابقات و تسویه بدهی فصل گذشته را دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار