فرماندار آزادشهر

ایجاد 1000 فرصت شغلی جدید در آزادشهر

گرگان (پانا) - فرماندار آزادشهر با بیان اینکه برای سرمایه‌گذاری در بخش صنعت، کشاورزی و خدمت اعتباراتی در نظر گرفته شده است، از ایجاد یک هزار شغل در این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۸۴۳۴۵۹
لینک کوتاه کپی شد
ایجاد 1000 فرصت شغلی جدید در آزادشهر

سیدرسول حسینی در سومین نمایشگاه مطبوعات استان گلستان اظهار کرد : در حوزه سرمایه‌گذاری و توجه به مردم برنامه‌ریزی خوبی در سطح شهرستان آزادشهر داشتیم.

وی تصریح کرد: اعتباراتی برای سرمایه‌گذاری در بخش صنعت، کشاورزی و خدمت در نظر گرفته شده و یک هزار نفر اشتغال از این سرمایه‌گذاری‌ها می‌تواند در شهرستان آزادشهر اتفاق بیفتد.

فرماندار آزادشهر تاکید کرد: در راستای صادرات میوه مذاکراتی با یک سرمایه‌گذار داشتیم این شرکت با «پرتودهی گاما»و ارائه برچسب میوه صادراتی خدمت ارائه می‌کند.

حسینی گفت: شهرستان آزادشهر ظرفیت‌های خوبی از نظر گردشگری دارد و یکی از مزیت‎های شهرستان مردم‎دار بودن است.

وی با بیان اینکه تلاش کردیم که ارتباط با مردم را با میز خدمت افزایش دهیم، بیان کرد: در این راستا دو میز خدمت در بخش روستاها و در محل برگزاری نماز جمعه فعال کردیم تا مردم مباحث و دغدغه‌های خود را مطرح کنند و متولیان امر نیز خدمات خود را به مردم عرضه کنند.

فرماندار آزادشهر افزود: بسیاری از واحدهای شهرستان آزادشهر تسهیلات رونق تولید دریافت کردند و تقریباً واحد مانده نداریم ولی واحدهای تولیدی مشکلات دیگری دارند و عمد مشکل‎ آنها در بحث صادرات است و در این بخش مشکل جدی داریم.

حسینی با بیان اینکه ما به دنبال توسعه، تحول و رونق هستیم، تصریح کرد: برای رسیدن به این اهداف باید نگاه تحول‌محور داشته باشیم البته نگاه تحولی با روزمرگی و کار کارمندی محقق نمی‌شود و باید پا را فراتر نهاد و احساس مسئولیت داشت.

وی با بیان اینکه اشتغال به کار حتی یک جوان بیکار برای ما احساس رضایت ایجاد خواهد کرد، یادآور شد: ایجاد اشتغال موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود از این رو وضعیت تولید و اشتغال، علاوه‌بر وظیفه مدیریتی، یک وظیفه شرعی و انسانی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار