مسئول امور نامنویسی تامین اجتماعی اردستان:

بسیاری از فرصت‌های شغلی اردستان را اتباع اشغال کرده‌اند

اردستان/اصفهان(پانا)-مسئول امور نامنویسی تامین اجتماعی اردستان گفت: متاسفانه در بحث اتباع وضعیت خوبی نداریم و بسیاری از فرصت‌های شغلی را اتباع اشغال کرده‌اند.

کد مطلب: ۸۳۷۲۰۹
لینک کوتاه کپی شد
بسیاری از فرصت‌های شغلی  اردستان را اتباع اشغال کرده‌اند

علیرضا تاجرزاده در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازرسی الکترونیک از دیگر پروژه های موفق سازمان تامین اجتماعی است که از مهرماه ۹۶ در اداره اردستان از طریق ادوات الکترونیکی و تبلت انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه در شهرستان اردستان ۱۴۷۹ کارگاه فعال وجود دارد، افزود: در سال ۹۶ بیش از ۲هزار بازرسی از کارگاه‌های مشمول تامین اجتماعی در سطح شهرستان اردستان انجام شده است. متاسفانه در بحث اتباع خارجه وضعیت خوبی نداریم به طوری که بسیاری از فرصت‌های شغلی در شهرستان را اتباع اشغال کرده اند.

تاجرزاده بیان کرد: ارائه خدمات غیر حضوری دفترچه درمان بیمه شدگان در این شعبه راه اندازی شده است که متقاضیان می توانند با نصب نرم افزار اتوماسیون تعویض دفترچه بر روی گوشی تلفن همراه، تعویض دفترچه های بیمه ای خود را غیرحضوری ثبت کنند.

مسئول امور حسابهای انفرادی و نام نویسی تامین اجتماعی اردستان با بیان اینکه دفترچه درمانی در مراکز ملکی سازمان حذف شده است و کنترل استحقاق بیمه شدگان و ارائه خدمات درمانی به ایشان با کدملی امان پذیر است افزود: از این رو آمار تعویض دفترچه درمانی در سال ۹۶ نسبت به سال ۹۵ کاهش داشته است.

تاجرزاده در پایان با اشاره به توسعه خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی گفت: سامانه تلفن همراه با کد دستوری #١٤٢ * فراهم شده است که متقاضیان می توانند استعلام آخرین سابقه، استحقاق درمان و… را دریافت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار